Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
přidávám se k dlouhému zástupu nespokojených zákazníků. Jako mnozí přede mnou jsem využil službu viagogo a koupil od nich listky. Mimochodem i u mé akce bylo udáno, že už zbývají pouze poslední kusy ač to tak nebylo. To, že jsem za ně zaplatil dvojnásobek realné ceny je moje chyba a nic s tím nenadělám vzhledem k formě jakou je tento web provozován. To že udávájí možnost dostat lístky do určitého termínu, který nedodrželi a obratem mi dali vědět, že budou dodávat lístky až 10dní před konáním akce je komplikace, kterou jsem byl taky ochotný přehlédnout, ale že nakonec lístky dorazili do jiné sekce a dokonce nejsou ani vedle sebe už mi příjde fakt zvláštní. Kontaktoval jsem prodejce a následně i portál s mojí stížností. Prodejce sice odpověděl, ale vracení peněz ani výměnu za lístky ve správném sektoru a vedle sebe mi nenabídl. Viagogo mi zatím ani neodpověděli.
PUTOVÁNÍ S DINOSAURY Lístky
Vracení peněz
|
Tweet |
Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek, které si spotřebitel zakoupil. Pokud osoba, která vstupenku prodává, dodá jiné vstupenky, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.
Pokud by společnost uváděla klamavé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí se ve Švýcarsku nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, je známý spíše pod zkratkou "BFK", v angličtině je to Federal Consumer Affairs Bureau, pod zkratkou "FCAB".
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.