Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#29607Nedotčená zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2019, před 6 lety

Andrea Tučková

Znění stížnosti

Dobrý den,dne 7.1. jsem obdržela zprávu, že mezi 12.-14.hod. přiveze dopravce balík. Když jsem z dopravcem mluvila bylo půl dvanácté byl nepříjemný, že se ho vůbec ptám jestli zhruba ví v kolik hodin tu bude. ( Potřebovala jsem vyzvednout dítě) tak , abych byla doma. Poté teprve odpověď, že asi v půl jedné,ale neví jak ho ostatní zdrží.Domluvila jsem sním a ve 16 hod jsem obdržela SMS že můj balík ležì v Plaňanech! Balík jsem měla objednaný na dobírku a na adresu tuto službu jsem si zaplatila tak jsem pánovi volala.Nic telefon nezvedl jen poslal SMS, tak jsem mu napsala proč mám balík v Plaňanech a ne v Radimi byla jsem doma! Žádná odpověď. Večer jsem ještě volala na vaší infolinku kde paní povídala, že dnes balík přiveze na adresu,ale opět nic. Zavolala jsem do Plaňan a balík tam Ppl tam byla,ale balík tam nechal. Proč tedy tuto službu mám platit? Požaduji vrácení peněz. Pro balík si zajedu protože od pana který se takto chová nic převzít již nechci.


Produkt

Balík dodán na jinou adresu


Požadované řešení

Vrácení peněz za dopravu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2019 15:19, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2019 13:28, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.