Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,dne 7.1. jsem obdržela zprávu, že mezi 12.-14.hod. přiveze dopravce balík. Když jsem z dopravcem mluvila bylo půl dvanácté byl nepříjemný, že se ho vůbec ptám jestli zhruba ví v kolik hodin tu bude. ( Potřebovala jsem vyzvednout dítě) tak , abych byla doma. Poté teprve odpověď, že asi v půl jedné,ale neví jak ho ostatní zdrží.Domluvila jsem sním a ve 16 hod jsem obdržela SMS že můj balík ležì v Plaňanech! Balík jsem měla objednaný na dobírku a na adresu tuto službu jsem si zaplatila tak jsem pánovi volala.Nic telefon nezvedl jen poslal SMS, tak jsem mu napsala proč mám balík v Plaňanech a ne v Radimi byla jsem doma! Žádná odpověď. Večer jsem ještě volala na vaší infolinku kde paní povídala, že dnes balík přiveze na adresu,ale opět nic. Zavolala jsem do Plaňan a balík tam Ppl tam byla,ale balík tam nechal. Proč tedy tuto službu mám platit? Požaduji vrácení peněz. Pro balík si zajedu protože od pana který se takto chová nic převzít již nechci.
Balík dodán na jinou adresu
Vrácení peněz za dopravu.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.