Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 27.12. 2013 jsem zakoupilo koženou kabelku v provozovne Deliberti v Outlet Fashion Areně v Praze ve Štěrboholích za cenu 2 555,- Kč. Šlo o kabelku značky Nardelli, s kódem zboží G56 13/09.
Dne 8.4. 2014 jsem ji šla reklamovat - utržený kožený řemínek, který spojoval madlo kabelky s kovovým kroužkem. Požadovala jsem zrušení kupní smlouvy a vrácení kupní částky.
Dne 12.4. 2014 jsem si na základě zprávy o vyřízení reklamace šla pro opravenou kabelku / nebo vrácení peněz. Slečna mi sdělila mimo řečí že reklamace nebyla uznaná, ať si kabelku nechám někde opravit. Přečetla mi zprávu od technika ve znění: "Tloušťka obou poutek (nosných) držadel na předním i zadním dílu kabelky stejná. Roztržení poutka může vzniknout pouze za nestandardní situace a extrémního namáhání tahem. V tomto případě nebyla zjištěna výrobní vada věci. Reklamaci kvalifikujeme jako neoprávněnou."
Slečna v obchodě mi nabídla poslat kabelku na reklamaci znovu, ale s tím, že technik je ve firmě pouze jeden a vždy si za svým názorem stojí - takže je to vlastně ztráta času.
Já se domnívám, že chyba je v materiálu a že kůže použitá na poutku není příliš kvalitní.
Lottini s.r.o., provozovna Deliberti Italia, název zboží: kabelka Nardelli, nero G56 13/09, kód zboží uvedený na účtence: 8008111
Požaduji vrácení peněz.
|
Tweet |
V tomto případě byl uplatněn tzv. rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku. Vzhledem k tomu, že prodejce patrně dodržel ustanovení § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele a poskytl k zamítnutí i písemné odůvodnění, bude třeba takové odůvodnění rozporovat vyjádřením jiného odborníka, nejlépe soudního znalce. Seznam soudních znalců naleznete na www.justice.cz. V případě, že by byl znalecký posudek ve prospěch kupujícího, má nárok na uznání reklamace a proplacení nákladů spojených s pořízením znaleckého posudku.
Společnost LOTTINI s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.