Počet nahlášených stížností: | 186 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23.9. jsem udělal a zaplatil objednávku v eshopu. 7.11. mi sdělili, že dodavatel nemá zboží skladem a jak to chci dále rešit. Odepsal jsem, že chci vrátit částku na účet. Dodnes ale částku na účet neposlali a již nereagují. ČOI mi odepsala, že podali žalobu, ale policie ČR nezahájila trestní řízení. Eshop tak dále funguje a pokračuje v těchto praktikách!
Plyšová hračka Bendy a Boris, Bendy 35 cm + POŠTOVNÉ ZDARMA
Vrácení zaplacené částky 695 Kč.
http://levne-hracky-eshop.cz/
cheep flight logistics s.r.o., se sídlem Chudenická 1059/30, 102 00 Praha 10
http://levne-hracky-eshop.cz/
objednavkyzb@seznam.cz
06650848
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.