Společnost


RI OKNA a.s.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#29613Špatné zaměření dveří

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2019, před 6 lety

Jana Pražáková

Znění stížnosti

Dobrý den,
řeším problém se špatně zaměřenými vstupními dveřmi. U společnosti RI OKNA jsem poptala a objednala vstupní dveře do připraveného otvoru. Rozměr jsem změřila a zakreslila. Po dohodnutí ceny přijel technik dveře zaměřit, dle jeho zaměření byly dveře o 10cm užší. V cenové nabídce je tento rozměr uveden, v textu smlouvy je však uvedeno, že pokud proběhne zaměření, za velikost odpovídá zhotovitel.
Firma dveře namontovala a to tak, že připojovací spára byla u jednoho ostění 3cm, u druhého 8cm. Tento výsledek montáže je v rozporu s normou ČSN 746077 Okna a vnější dveře, ta udává max.šířku připojovací spáry 25mm. Tento detail bude způsobovat pohyb v ostění a prasknutí omítky, současně nám to způsobilo vícepráce spojené se zapravením.
Montáž jsem reklamovala, nejprve to firma nehodlala vůbec řešit. Pak jsem odmítla převzít fakturu se zdůvodněním, že jsem dílo nepřevzala a dílo není funkční. (Převzal je můj otec- neměl plnou moc, ale objednatelem jsem já.) Dnes mi nabídli, že dveře demontují, já mám zmenšit ostění- na moje náklady, oni zase dveře zpět namontují. Toto odmítám, já jsem měla otvor připravený dle normy a do tohoto otvoru jsem chtěla v souladu s normou dodat výrobek.
Děkuji za radu


Produkt

Vstupní plastové dveře


Požadované řešení

Nejprve jsem si představovala, že dostanu slevu anebo firma zaplatí zednické práce. Po aktuálním přístupu k problému žádám dodání nových dveří (správného rozměru) anebo odstoupení od smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2019 12:48, před 6 lety

Zhotovitel je povinen dílo provést podle smlouvy řádně a v dohodnuté době. Pokud tuto svou povinnost poruší, musí učinit nápravu v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou mu poskytne objednatel, jinak má objednatel právo od smlouvy odstoupit. Tímto není dotčeno právo objednatele na náhradu škody.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2019 16:13, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.