Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,poslal jsem na tuto stránku 600,Kč za kredity,na jejich stránce se těch 600.Kč ukázalo ale bylo tam napsáno platba nedoručena.bylo to posláno přes SMS.Z telefonu mě to bylo strženo a na dotaz u operátora mi bylo zděleno,že platba byla odeslána a že s tím nemůžou nic dělat.Platbu jsem odeslal podle jejich pokynů.Po několika urgencích přes email pořád opakovali jako papoušek platba nepřišla.Jak tedy se jim tam mohlo ukázat že těch 600.Kč bylo odesláno.Těch peněz není málo,na ulici to nenajdu.Děkuji za vyřízení.
TajnýZralýFlirt kredit
Připsat kredit nebo vrátit peníze.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel postupoval při platbě za službu dle pokynů společnosti a platbu odeslal, je společnost povinna dostát svému závazku a zprovoznit službu ve sjednaném termínu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Nizozemí, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.