Společnost


Festivus Media BV

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29616Tajný Zralý Flirt

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2019, před 6 lety

Štěpán Rychlý

Znění stížnosti

Dobrý den,poslal jsem na tuto stránku 600,Kč za kredity,na jejich stránce se těch 600.Kč ukázalo ale bylo tam napsáno platba nedoručena.bylo to posláno přes SMS.Z telefonu mě to bylo strženo a na dotaz u operátora mi bylo zděleno,že platba byla odeslána a že s tím nemůžou nic dělat.Platbu jsem odeslal podle jejich pokynů.Po několika urgencích přes email pořád opakovali jako papoušek platba nepřišla.Jak tedy se jim tam mohlo ukázat že těch 600.Kč bylo odesláno.Těch peněz není málo,na ulici to nenajdu.Děkuji za vyřízení.


Produkt

TajnýZralýFlirt kredit


Požadované řešení

Připsat kredit nebo vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2019 12:03, před 6 lety

Pokud spotřebitel postupoval při platbě za službu dle pokynů společnosti a platbu odeslal, je společnost povinna dostát svému závazku a zprovoznit službu ve sjednaném termínu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Nizozemí, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2019 16:14, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.