Společnost


eRmail Company s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29618Zasílání reklam s minimální hodnotou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2019, před 6 lety

Stanislava Navrátilová

Znění stížnosti

Z počátku byly zasílány reklamy, ohodnocené nejméně částkou 1,- Kč, postupem doby se odměny snižovaly, nyní je přečtení reklamy honorováno částkou 0,01 Kč, takže je nereálné docílit stanovené částky pro převod peněz. Můj účet je cca 960,- Kč, čili při takto stanoveném hodnocení bych musela přečíst 4 000 reklam!!!!!


Požadované řešení

Umožnit proplacení odvedené práce i v případě, že není dosaženo limitu pro vyplacení, jelikož nejsou splněny podmínky smlouvy z počátku celé akce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2019 15:20, před 6 lety

Podle obchodních podmínek společnosti eRmail Company s.r.o. mohou uživatelé prvního levelu čerpat odměnu ve výši 1.000,- Kč poté, co jejich Odměna dosáhne výše minimálně 1.000,- Kč. V obchodních podmínkách dále není zaručena výše minimální odměny za čtení reklamních e-mailů a vyplňování dotazníků. Takovéto ujednání považujeme za nepřiměřené, neboť zakládá významnou nerovnováhu práv a povinností stran v neprospěch spotřebitelky. K nepřiměřeným ujednáním se ve spotřebitelských smlouvách nepřihlíží. Spotřebitelka by tedy mohla žádat vyplacení odměny v aktuální výši.

Nebude-li společnost reagovat na výzvy spotřebitelky, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů při České obchodní inspekci je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2019 15:54, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.