Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#29619Převod 3G -zony (obrovský problém....)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2019, před 6 lety

Jiří Řehák

Znění stížnosti

Dobrý den celé mé problémy započali počátkem měsíce září 2018, kdy jsem zakoupil krabičku 3 G zony od jiné osoby. Jižp očátkem tohoto měsíce jsem kontaktoval operátora vodafone, kde jsem pořádal o aktivaci měho tel. č. na 3g zoně a převedení jí na mou osobu, kdy ve stejný den se stejným operátor řešil převedení 3g zony i bývalí majitel, aby bylo vše průkazné. Váš operátor přislíbil, že věc bude brzy vyřešena a byla zaslána bývalému majiteli zpráva: ,, potvrzujeme prijeti pozadavku cislo 1-94695193480´´ s tím, že věc bude vyřešena do 19.09.2018. Vzhledem k tomu, že měsíc se nic nedělo ani mě nikdo nesrozuměl o výsledku, tak jsem opět telefonoval na č. operátora, tam se semnou spojila operátorka, té jsem to odvyprávěl a zjistila v systému, že její kolega věc nedotáhl do konce, že se o to postará, to však bylo dne 11.10.2018 a poté opět ticho po pěšině. Poté jsem 1.11.2018 celou věc napsal na zákaznickou linku vodafone (www.vodafone.cz), kde jsem se opět setkal se sliby a nic z toho. Až 27.11.2018 mi bylo sděleno, že obě strany musíme sepsat smlouvy týkající se převodu, toto jsme tedy učinili a dne 1.12.2018 jsem cestou zákaznické linky na www.vodafone.cz dané formuláře zaslat, s tím, že mi bylo napsáno ,že do 30 dnů bude věc vyřízena a budu o tom informován. Do dne 3.1.2019 mě opět nikdo nekontaktoval, tak jsem musel zase a opět otravovat, abych zjistil v čem je problém a bylo mi sděleno, že mého r.č. chybí ta část za lomítkem (jako by jste to neměli ve smlouvě, tudíž vím to je známo obrovská věda).
U Vodafonu jsem již 15 let, vše platím v čas, mám zde zřízený, jak tarif na mobilní telefon tak i na internet. Nikdy jsem nic nepotřeboval, jednou potřebuji vyřídit malichernost a zjištuji, že zde radši nic nepotřebovat. Čekal bych, že se svému věrnému zákazníkovi budete více věnovat...


Požadované řešení

převod 3g zony


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2019 21:11, před 6 lety

Nemohl-li spotřebitel službu využívat z důvodu na straně společnosti, měl by v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích uplatnit u společnosti reklamaci a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.1.2019 11:31, před 6 lety

Dobrý den, pane Řeháku,

omlouvám se, že na převod Vlastní 3G zóny čekáte tak dlouho. Pokud záležitost ještě není vyřešená, napište nám prosím přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/, podíváme se na to.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2019 08:04, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2019 09:48, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.