Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den celé mé problémy započali počátkem měsíce září 2018, kdy jsem zakoupil krabičku 3 G zony od jiné osoby. Jižp očátkem tohoto měsíce jsem kontaktoval operátora vodafone, kde jsem pořádal o aktivaci měho tel. č. na 3g zoně a převedení jí na mou osobu, kdy ve stejný den se stejným operátor řešil převedení 3g zony i bývalí majitel, aby bylo vše průkazné. Váš operátor přislíbil, že věc bude brzy vyřešena a byla zaslána bývalému majiteli zpráva: ,, potvrzujeme prijeti pozadavku cislo 1-94695193480´´ s tím, že věc bude vyřešena do 19.09.2018. Vzhledem k tomu, že měsíc se nic nedělo ani mě nikdo nesrozuměl o výsledku, tak jsem opět telefonoval na č. operátora, tam se semnou spojila operátorka, té jsem to odvyprávěl a zjistila v systému, že její kolega věc nedotáhl do konce, že se o to postará, to však bylo dne 11.10.2018 a poté opět ticho po pěšině. Poté jsem 1.11.2018 celou věc napsal na zákaznickou linku vodafone (www.vodafone.cz), kde jsem se opět setkal se sliby a nic z toho. Až 27.11.2018 mi bylo sděleno, že obě strany musíme sepsat smlouvy týkající se převodu, toto jsme tedy učinili a dne 1.12.2018 jsem cestou zákaznické linky na www.vodafone.cz dané formuláře zaslat, s tím, že mi bylo napsáno ,že do 30 dnů bude věc vyřízena a budu o tom informován. Do dne 3.1.2019 mě opět nikdo nekontaktoval, tak jsem musel zase a opět otravovat, abych zjistil v čem je problém a bylo mi sděleno, že mého r.č. chybí ta část za lomítkem (jako by jste to neměli ve smlouvě, tudíž vím to je známo obrovská věda).
U Vodafonu jsem již 15 let, vše platím v čas, mám zde zřízený, jak tarif na mobilní telefon tak i na internet. Nikdy jsem nic nepotřeboval, jednou potřebuji vyřídit malichernost a zjištuji, že zde radši nic nepotřebovat. Čekal bych, že se svému věrnému zákazníkovi budete více věnovat...
převod 3g zony
|
Tweet |
Nemohl-li spotřebitel službu využívat z důvodu na straně společnosti, měl by v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích uplatnit u společnosti reklamaci a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Řeháku,
omlouvám se, že na převod Vlastní 3G zóny čekáte tak dlouho. Pokud záležitost ještě není vyřešená, napište nám prosím přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/, podíváme se na to.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.