Společnost


Tomancová Iva

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#2962Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 4 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.04.2014, před 11 lety

Stanislava Vostalová

Znění stížnosti

Začátkem prosince 2013 jsem přes slevový portál Zapakatel objednala 1x DRC sérum kyseliny hyaluronové za 449 Kč. Zboží nabízela firma HPORT.cz = IvaTomancová.
Zboží dorazilo 23.12.2013, kdy jsem byla mimo bydliště a po návratu byla zásilka již vrácena. Od začátku roku jsem se snažila firnu HPORT.cz kontaktovat, ale zcela bezvýsledně. Telefon nezvedali nebo byl nedostupný, na e-maily nereagovali. 13.3.2014 jsem poslala stížnost na Zapakatel, a na základě jejich intervence jsem dostala od firmy HPORT oznámení, že zboží znovu pošlou, pokud doplatím poštovné 89 Kč + 150 Kč poplatek. S poštovným jsem souhlasila, poplatek jsem odmítla. Od té doby se mnou p. Tomanová, opět nekomunikuje. Na internetu jsem zjistila, že je to podvodnice dle reakce dalších okradených.
Můžete mi pomoci nebo poradit, jak vytáhnout pštrosa z písku a získat zaplacené zboží nebo jí aspoň zabránit v další podvodné činnosti?


Produkt

v


Požadované řešení

ráda bych získala zaplacené zboží, popř. vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2014 12:54, před 11 lety

V tomto případě má prodejce nárok na náhradu škody spojené s marným doručováním zboží. Tuto škodu a její výši musí prokázat.
Zároveň, pokud již bylo zboží zaplaceno, je prodejce povinný toto zboží po úhradě škody dodat znovu nebo vrátit peníze kupujícímu ( ponížené o prokázanou škodu ), aby z jeho strany nedošlo k bezdůvodnému obohacení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 13:27, před 10 lety

Paní Iva Tomancová byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.