Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Začátkem prosince 2013 jsem přes slevový portál Zapakatel objednala 1x DRC sérum kyseliny hyaluronové za 449 Kč. Zboží nabízela firma HPORT.cz = IvaTomancová.
Zboží dorazilo 23.12.2013, kdy jsem byla mimo bydliště a po návratu byla zásilka již vrácena. Od začátku roku jsem se snažila firnu HPORT.cz kontaktovat, ale zcela bezvýsledně. Telefon nezvedali nebo byl nedostupný, na e-maily nereagovali. 13.3.2014 jsem poslala stížnost na Zapakatel, a na základě jejich intervence jsem dostala od firmy HPORT oznámení, že zboží znovu pošlou, pokud doplatím poštovné 89 Kč + 150 Kč poplatek. S poštovným jsem souhlasila, poplatek jsem odmítla. Od té doby se mnou p. Tomanová, opět nekomunikuje. Na internetu jsem zjistila, že je to podvodnice dle reakce dalších okradených.
Můžete mi pomoci nebo poradit, jak vytáhnout pštrosa z písku a získat zaplacené zboží nebo jí aspoň zabránit v další podvodné činnosti?
v
ráda bych získala zaplacené zboží, popř. vrátit peníze
|
Tweet |
V tomto případě má prodejce nárok na náhradu škody spojené s marným doručováním zboží. Tuto škodu a její výši musí prokázat.
Zároveň, pokud již bylo zboží zaplaceno, je prodejce povinný toto zboží po úhradě škody dodat znovu nebo vrátit peníze kupujícímu ( ponížené o prokázanou škodu ), aby z jeho strany nedošlo k bezdůvodnému obohacení.
Paní Iva Tomancová byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.