Společnost


BAŤA, akciová společnost

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#29620Reklamace kabelky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2019, před 6 lety

Jana Langrová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dostala jsem koženou kabelku zakoupenou dne 24. 5. 2018 v prodejně Baťa 51100 Václavské náměstí 6 Praha 1. Po necelém půl roce "nošení", kdy do a z práce jezdím autem a kabelka je na sedačce, v práci je minimálně 8 hodin ve skříni a na nákupy kabelku nenosím, se začaly olupovat légy na uších a přešoupávat se kožené omotání. Kabelku jsem reklamovala 5. 12. 2018 v prodejně Baťa 51216 Palác Arkády Na Pankráci 86 Praha 4 a požadovala zrušení kupní smlouvy nebo nový výrobek. Dne 30. 12. 2018 jsem dostala mailovou zprávu o vyřízení reklamace se slevou ve výši 60% z kupní ceny a vyřízenou reklamaci si mám vyzvednout v prodejně, kde jsem reklamaci uplatnila. Kabelka byla za cenu 5499 Kč, při slevě 60% bude viditelně poškozený výrobek za 2200 Kč, což mi přijde neadekvátní. Kabelku si budu muset nechat za další částku opravit nebo nenosit a pořídit si jinou.


Produkt

velurová kabelka značky FREDsBRUDER


Požadované řešení

zrušení kupní smlouvy nebo sleva minimálně 80%


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2019 11:16, před 6 lety

V případě nesplněné jakosti při převzetí má spotřebitel právo na výměnu zboží, není-li tento požadavek nepřiměřený. Například pokud je možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, budou mít tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Odstoupit od smlouvy je možné v případě, že není možná výměna zboží. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku. Nároky z vadného plnění jsou tedy v zákoně hierarchicky uspořádány.

Co se týče slevy, na té se lze domluvit. Sleva by měla být přiměřená, žádná další kritéria zákon pro její určení nestanoví. Je to tedy vždy na konkrétní situaci a v ideálním případě na domluvě. Jestli sleva přiměřená je, nebo není, bohužel nedokážeme určit - to by byl případně úkol pro nějakého odborníka či znalce.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2019 12:20, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.