Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#29624Reklamace O2 kasy pro EET

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2019, před 6 lety

Marie Hradiská

Znění stížnosti

Dobrý den,

obracím se na Vás ve věci opravy E-kasy. Kasu jsem odvezla na pobočku O2 do Turnova na náměstí Č.Ráje dne 5.1.2018. Jako závada bylo uvedeno zablokovaný systém.Dokončení opravy 4.2.2018.Na pobočce mi po složení Kč 3000,- byla zapůjčena kasa jiná.Po urgencích z mé strany mi byla až 3.4.2018 kasa vácena, bohužel opět nefunkční.Znovu ten den převzata do opravy. Dokončení opravy 2.6.2018. Dne 12.6. kasa převzata opět nefunkční.K zaheslování se přidala závada- nefunkční USB porty.Kasa stále na prodejně, na opravě...Dne 21.9.2018 sepsán další papír o nefunkčnosti. Dokončení opravy 21.10. Dnes je 9.1.2019 nikdo mě dodnes z prodejny nekontaktoval, tak jsem opět volala a paní mi sdělila,že na prodejně není a hotovo.Vím, že kasa už při předání do opravy poprvé ,nebyla již cca 2měsíce v záruční době, ale přesto se mi zdá, zda na prodejně nečekají až se rozbije i kasa zapůjčená,kde by mi již nikdo 3000,- asi nevrátil.Poradíte mi prosím co dál?Děkuji moc ,Hradiská Marie,Turnov


Produkt

E-kasa, tablet,IMEI/ESN 868287025424965


Požadované řešení

výměna výrobku,popřípadě si zanechám zapůjčenou kasu a na prodejně mi vrátí složenou kauci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2019 09:20, před 6 lety

Placená oprava je smlouvou o dílo, u které její zhotovitel odpovídá za vady po dobu 2 let od převzetí díla, dle § 2618 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Vadné provedení opravy je spotřebitel oprávněn reklamovat a žádat bezplatnou nápravu v zákonné době maximálně 30 dní.

Opatřil-li zhotovitel věc zpracovanou při provádění díla, má stran této věci, pokud se stala součástí díla, postavení prodávajícího. To znamená, že na tuto věc se uplatní ustanovení o koupi zboží v obchodě. V takovém případě má spotřebitelka dvouletou lhůtu od zakoupení zboží k uplatnění práva z vadného plnění. Pokud věc nemá vlastnosti, které byly sjednány nebo které se od věci dají očekávat, má spotřebitelka právo na odstranění vady. Není-li to možné, může požadovat dodání nové věci nebo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel rovněž možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Spotřebitelka tak může učinit sama a nemusí být zastoupena právním zástupcem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.1.2019 17:17, před 6 lety

Dobrý den,

díky za Váš podnět. Na základě prověření došlo k nedorozumění, kdy je eKasa ze servisu zpátky, ale bohužel Vám nedorazila SMS zpráva o vyřízení.

Dle informací od kolegů, kteří jsou s Vámi ve spojení, již bylo dohodnuto řešení situace.

Ještě jednou se Vám velmi omlouvám za potíže.

S přáním prima víkendu

Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.1.2019 18:15, před 6 lety


Marie Hradiská

Dobrý den, děkuji za Vaše reakce.Bohužel se ale historie stále opakuje:-((.
Ve čtvrtek 10.1. po Vašem zájmu mě kontaktovali z prodejny,pan vedoucí se omluvil a sdělil mi , že kase je na prodejně ze servisu již od před vánoc. Divné, když jsem mluvila den před tím s prodavačkou v prodejně, řekla mi že tam kasa není.Nevadí, chybka se vloudí, třeba ji slečna přehlédla. Pan vedoucí se opět divil,že mi nepřišla sms k vyzvednutí.Slíbil, že vše zkontroluje a v pátek zavolá. Zavolal v pondělí,že kasa je opět nefunkční a posílá (snad) zpět do servisu.Již po x-té.Předpokládaný termín opravy 15.3.2019.Když do servisu posílali kasu 21.9.2018,tvrdili, že náhradní díl mají, je to reklamace opravy a kasa bude opravena rychleji.To je teda fofr:-)).Děkuji a přeji hezký den Hradiská

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2019 09:28, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.1.2019 14:47, před 6 lety

Dobrý den,

je mi líto, že se situace takto táhne a bylo potřeba znovu odeslat Vaši eKasu do servisu.

Jakmile bude eKasa zpátky ze servisu, budou Vás kolegové informovat a po vyzkoušení se s Vámi domluví na převodu dat mezi zařízeními. Zároveň Vás chci ujistit, že po vrácení zapůjčeného zařízení Vám bude vrácen i složený depozit.

Ještě jednou se Vám moc omlouvám za případné komplikace.

S pozdravem a přáním prima víkendu

Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.1.2019 09:47, před 6 lety


Marie Hradiská

Hodnocení:

Komentář: Děkuji všem stranám za pomoc. E-kasa byla do týdne bezplatně opravena. Na prodejně pan vedoucí ochotně přesunul všechna data zpět do opravené kasy. Ještě jednou díky.