Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#29625Nejde vyměnit,je prý na to zákon.Slivovice je originál zabalená,ale kape.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2019, před 6 lety

Věra Hermerová

Znění stížnosti

Zakoupila jsem 8.1.večer lahev Slivovice a když jsem přišla domů nenapadlo mě hned kontrolovat nákup.Později večer jsem chtěla lahev zabalit jako dárek,ale cítila jsem ,že něco neni v pořádku.Víčko bylo zavřené,nálepka přilepená,ale lahev byla mokrá.Při manipulaci s plastovou pojistkou musela asi paní pokladní něco udělat asi špatně.Hned druhý den 9.1. když jsem šla z práce,vzala jsem lístek a lahev,ale marná snaha.Alkohol se nedá vyměnit.Měla jsem přijít hned ten den.Víc se o tom nechtěla bavit.
Nevim,co mám dělat,když to měl být dárek.


Požadované řešení

Žádala jsem jen výměnu.Kaufland Cheb zakoupeno8,1,2019 v 16.39 účtenka 34598


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2019 08:53, před 6 lety

V případě, že je zakoupen výrobek neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit.

Pokud prodávající odmítá přijmout reklamaci zboží, u kterého záruční doba ještě neuplynula, porušuje zákon o ochraně spotřebitele a dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.1.2019 14:13, před 6 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.1.2019 12:24, před 6 lety


Věra Hermerová

Dobrý den,
v prodejně jsem potkala asi pana ředitele a zástupce.
Ŕekla jsem jim co se přihodilo a v okamžiku byla celá záležitost vyřešena i s omluvou.
Byla jsem velmi překvapená za ochotu.Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2019 13:59, před 6 lety

Stížnost na základě výše uvedeného vyjádření uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.