Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Zakoupila jsem 8.1.večer lahev Slivovice a když jsem přišla domů nenapadlo mě hned kontrolovat nákup.Později večer jsem chtěla lahev zabalit jako dárek,ale cítila jsem ,že něco neni v pořádku.Víčko bylo zavřené,nálepka přilepená,ale lahev byla mokrá.Při manipulaci s plastovou pojistkou musela asi paní pokladní něco udělat asi špatně.Hned druhý den 9.1. když jsem šla z práce,vzala jsem lístek a lahev,ale marná snaha.Alkohol se nedá vyměnit.Měla jsem přijít hned ten den.Víc se o tom nechtěla bavit.
Nevim,co mám dělat,když to měl být dárek.
Žádala jsem jen výměnu.Kaufland Cheb zakoupeno8,1,2019 v 16.39 účtenka 34598
|
Tweet |
V případě, že je zakoupen výrobek neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit.
Pokud prodávající odmítá přijmout reklamaci zboží, u kterého záruční doba ještě neuplynula, porušuje zákon o ochraně spotřebitele a dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Dobrý den,
v prodejně jsem potkala asi pana ředitele a zástupce.
Ŕekla jsem jim co se přihodilo a v okamžiku byla celá záležitost vyřešena i s omluvou.
Byla jsem velmi překvapená za ochotu.Děkuji
Stížnost na základě výše uvedeného vyjádření uzavíráme.