Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#29627Zrušení účtu a nesmyslného vymáhání. Porušení vlastních VOP, zákona a GDPR.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2019, před 6 lety

Martin Forejt

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 12.11.2018 jsem se registroval na stránkách c-date.cz a tentýž den si zaplatil VIP členství. Jelikož jsem služeb plně nevyužíval tak jsem 18.11.2018 podal odstoupení od smlouvy
formou emailu na adresu service@c-date.cz

Text emailu ze dne 18.11.2018:

Dobrý den,

přeji si zrušit svůj účet registrován na tuto emailovou adresu a předplatné premium.

Děkuji,
Martin Forejt


Na email jsem nedostal žádnou odpověď, výjma automatické odpovědi od robota, že mne do 5 pracovní dní bude kontaktovat podpora. Avšak nikdo mne nekontaktoval a tak jsem považoval věc
za uzavřenou. Jednal jsem v rámci V.O.P společnosti Interdate S.A., ve kterých se jasně píše, že je možné podat odstoupení od smlouvy i v podobě emailu.

Dne 1.1.2019 mi přišla výzva o vymáhání dlužné částky 2 394,00 CZK, navýšené o manipulační poplatky ve výši 280,00 CZK, tedy celkem 2 674,00 CZK.
A to pod výhružkou, že firma Interdate S.A. má mojí IP adresu a lze z ní získat mojí adresu fyzickou. Což tedy pěkně prosím nelze, pokud firma nechce porušovat zákon a GDPR.
IP adresa pouze odkáže na poskytovatele internetu, navíc jistotu, že se skutečně jedná o mojí IP adresu firmá nemá žádnou. Očividně zastrašování lidí je na denním pořádku.
Takže zde máme porušení zákona, vlastních V.O.P, GDPR a ještě jsem firmu nahlásil na Evropskou komisi pro ochranu spotřebile.

Jelikož já, jako poškozený jsem v plném právu a jednám dle zákonných norem České Republiky a Evropské Unie.
Tímto žádám o okamžité zrušení mého účtu a ukončení tohoto protizákonného "vymáhání".

Zde přidávám moje referenční číslo:
CZ-2018-12-12-180882756-CDATE-DN

S pozdravem,
Martin Forejt


Produkt

Profil na C-date.cz, VIP účet


Požadované řešení

Zrušení účtu, zastavení protizákonného "vymáhání" dluhu, zastavení obtěžování a vyhrožování.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2019 08:44, před 6 lety

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy nebo výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy, faxu či dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu přeposlat odstoupení či výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Obecné náležitosti odstoupení od smlouvy obsahuje interaktivní vzor odstoupení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu. Výpověď smlouvy by měla obsahovat údaje, které jasně identifikují stranu, která smlouvu vypovídá, adresáta a smlouvu, která je vypovídána. Dále musí být jasně vyjádřeno, že vůlí vypovídající strany je závazek ukončit a k jakému datu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.1.2019 09:33, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese zdenek.vencl@c-date.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.1.2019 09:36, před 6 lety


Martin Forejt

Dobrý den,

na této adrese jsem vás již kontaktoval a odpovědi se mi nedostalo.

Prosím o vyjádření zde.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2019 16:43, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.