Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
3.1 mi domu prišli naplasti domu a mel to byt darek pro pritele od mamky, ale jak jsem zjistil tak se mu uplne nelibil a tak se chci zeptat, jestli by bylo mozne tento vyrobek: MuscleUP patches vratit a dostat peníze zpet.
Byl bych vám strasne vdecny, protoze to nejsou uplne male penize a momentalne bych je vyuzil na najem. Predem dekuji a s pranim hezkeho dne:
Martin Kriz
muslcle up patches
Vráceni penez
|
Tweet |
Pokud byla smlouva uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Tohoto práva nelze využít, pokud bylo dodáno zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit (např. zubní kartáček, rtěnka, matrace). Pokud však u zbylé části zboží nebyl obal porušen, je možné od této části plnění odstoupit. Prodávající má ale v takovém případě právo vrátit spotřebiteli částku poníženou o sumu, o níž se snížila hodnota zboží.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Polsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.