Počet nahlášených stížností: | 24 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 17.6. 2018 jsem koupila synovi v D-SPORT v Č.Těšíně sportovní tenisky zn. Puma, cena 1.399,-Kč. Již v polovině září mi syn ukázal, že v teniskách se nedá chodit - roztrhaná látka uvnitř a prošlapnutá podešev. Reklamace 2.10. - byla zamítnuta, že odpovídá běžnému opotřebení. Podaná námitka. Přišla odpověď, že mám znovu reklamovat. Nová reklamace. Před vánocemi jsme si vyzvedla odpověď vč. posudku soudního znalce, že se nejedná o výrobní vadu a výrobek odpovídá běžnému opotřebení (po 3 měsících užívání!!!). Nesouhlasím s tímto a zajímalo by mne, zda znalec vůbec obuv viděl. Protože jsem se chtěla obrátit na svého soudního znalce, hledala jsem v registru justice, ale Ing. Klimeš je jediný v ČR se specializaci na posuzování obuvi. Protože jsem projela recenze D-sportu, nejsem sama. Obchod všechny reklamace zamítá.
Protože jsem při nošení krabice tam a zpět ztratila někde účet, tak účet nemám. Ale vím den, přibližný čas, mám originální krabici a paní prodavačka ve svém počítači opravdu účet našla, ale nechtěla mi vytisknout kopii. Svědky mám - syna, přítele, dceru, které jsem tam ve stejný den také kupovala sportovní obuv. Jak mám postupovat dále?
sportovní obuv PUMA, art. 190039-02
Vrácení peněz nebo výměna obuvi, ale za jinou značku, pokud tato nevydrží ani 3 měsíce - upozorňuji, že syn nemá jen tyto jedny boty, takže nadměrné užívání nepřichází v úvahu.
|
Tweet |
Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou ani po vypracování znaleckého posudku ve prospěch spotřebitelky, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.