Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
7.1.2019 mi měla být doručen balík místo toho mi přišla sms že se balík se nepodařilo doručit. Nikdo tu nebyl ani lístek nebyl ve schránce.Tak jsem si dala opětovné doručení balík přišel druhý den odpoledne sice po hodině co bylo v žádosti ale v tom počasí co bylo chápu. A teprve 9.1.2019 mi přišla výzva k vyzvednutí zásilky co nebyla doručena 7.1.2019 není to první případ někdy máme cizí poštu ve schránce a jednou mi přišel dopis až 21.12.2018 který veterinářka posílala 11.12.2018 deset dnů trvá doručit dopis ze stejného města? Jak dlouho by trvalo doručit dopis ze sousedního města nedej bože ještě odněkud dál?Je to už vrchol člověk se může dostat do problému jen díky poště protože nedoručí včas nebo vůbec dopis který je důležitý třeba upomínka o nezaplacení dostavení se k soudu atd.Jedná se o poštu v Rožnově pod Radhoštěm
Řešení popravdě nevím jaké by mělo být nějaký postih třeba finanční (to by si pro příště mohli pošťáci rozmyslet zda si budou z lidí děla srandu a zanedbávat svou práci) pro toho co doručuje zásilky a dopisy podle dnů o jaké se jedná konkrétně si dohledají doručovatele.
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman