Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v prosinci 2017 jsem u této společnosti (nyní Vaprio, dříve Vaše cigareta) zakoupila elektronickou cigaretu, kterou jsem využívala dle návodu a v květnu 2018 mi v noci sama od sebe explodovala, kdy vznikl požár a shořela mi z velké části pohovka, polštáře a kus podlahy. Jen velkým štěstím jsme nevyhořelim jelikož exploze nás probudila (hasiči voláni nebyli). Následují den jsem cigaretu šla reklamovat, kde mi bylo sděleno, že samozřejmě jejich pojišťovna uhradí náhradu škody, ale od té doby se vše vleče. Vaprio se mnou již přestalo úplně komunikovat a jejich pojišťovna Allianz se stále vymlouvá na to, že nemá potřebné doklady od prodejce k uzavření pojistné události. Nyní jsem v situaci, kdy mám doma ohořelou sedačku a podlahu (nemohu si dovolit koupit novou a svůj byt pojištěný nemám) a nevím jak postupovat dál, aby mi byla náhrada škody vyplacena.
Předem děkuji za pomoc. Fotodokumentaci mám.
S pozdravem
Markéta Dubinová
Elektronická cigarta SMOKTECH STICK V8
Požaduji vyplatit náhradu škody, která je vyčíslená přibližně na 45.000,- Kč
|
Tweet |
Za škodu ve výši, jež přesahuje částku vypočtenou z 500 EUR kursem devizového trhu vyhlášeným Českou národní bankou v den, v němž škoda vznikla, způsobenou vadou výrobku odpovídá výrobce a s ním solidárně i dovozce a další dodavatelé, kteří uvedli vadný výrobek na trh za účelem jeho prodeje, a to bez ohledu na zavinění. Pokud prodávající nereaguje na výzvy k náhradě škody, má spotřebitelka možnost obrátit se také na výrobce, případně i na další osoby, které vadný výrobek uvedly na trh (např. distributor).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudní řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.