Společnost


Vaprio.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#29635Úhrada škody způsobené vadným výrobkem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.01.2019, před 6 lety

Markéta Dubinová

Znění stížnosti

Dobrý den,

v prosinci 2017 jsem u této společnosti (nyní Vaprio, dříve Vaše cigareta) zakoupila elektronickou cigaretu, kterou jsem využívala dle návodu a v květnu 2018 mi v noci sama od sebe explodovala, kdy vznikl požár a shořela mi z velké části pohovka, polštáře a kus podlahy. Jen velkým štěstím jsme nevyhořelim jelikož exploze nás probudila (hasiči voláni nebyli). Následují den jsem cigaretu šla reklamovat, kde mi bylo sděleno, že samozřejmě jejich pojišťovna uhradí náhradu škody, ale od té doby se vše vleče. Vaprio se mnou již přestalo úplně komunikovat a jejich pojišťovna Allianz se stále vymlouvá na to, že nemá potřebné doklady od prodejce k uzavření pojistné události. Nyní jsem v situaci, kdy mám doma ohořelou sedačku a podlahu (nemohu si dovolit koupit novou a svůj byt pojištěný nemám) a nevím jak postupovat dál, aby mi byla náhrada škody vyplacena.
Předem děkuji za pomoc. Fotodokumentaci mám.
S pozdravem
Markéta Dubinová


Produkt

Elektronická cigarta SMOKTECH STICK V8


Požadované řešení

Požaduji vyplatit náhradu škody, která je vyčíslená přibližně na 45.000,- Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2019 15:46, před 6 lety

Za škodu ve výši, jež přesahuje částku vypočtenou z 500 EUR kursem devizového trhu vyhlášeným Českou národní bankou v den, v němž škoda vznikla, způsobenou vadou výrobku odpovídá výrobce a s ním solidárně i dovozce a další dodavatelé, kteří uvedli vadný výrobek na trh za účelem jeho prodeje, a to bez ohledu na zavinění. Pokud prodávající nereaguje na výzvy k náhradě škody, má spotřebitelka možnost obrátit se také na výrobce, případně i na další osoby, které vadný výrobek uvedly na trh (např. distributor).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudní řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2019 06:49, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.