Počet nahlášených stížností: | 39 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Také bych se chtěla připojit se stížností na tuto agenturu. Už jsem řešila vrácení částky se společností TICKETPORTAL u které jsem lísky zakoupila. Nicméně ta se vymlouvá na smluvního partnera JV Agentura. Samozřejmě jsem kontaktovala i tuto agenturu, ale ta do dnešního dne vůbec nereagovala. Chtěla bych vědět jak teda postupovat dále. Na koho podat stížnost. TICKETPORTAL samozřejmě v obchodních podmínkách nemá konkretizováno nic ohledně vrácení peněz za zrušené akce. Jsou tam jen kličky ohledně partnerů. Tohle se opravdu může stát pouze v České Republice. TICKETPORTAL na Slovensku mají lhůtu na vrácení peněz, 14 dnů tak proč to nejde tady? Každá společnost co je založena a funkční musí mít nějaké pojištění tak ať mi neříkají že nejsou pojištěni na takovou věc, kdyby už přece jen nebyly prostředky na vyplacení, tak to za ně vyplatí pojišťovna ne?
Fast and furius live O2 arena
Jak postupovat dál.
|
Tweet |
Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.