Společnost


Tomáš Hanák

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29638Neprovedená práce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.01.2019, před 6 lety

Vladimír Ptáček

Znění stížnosti

Koncem loňského roku jsem si u p. Hanáka objednal malování bytu, nátěr radiátorů a čištění koberců. Práce byly dokončeny až na čištění koberců 12.12 a tehdy jsem p. Hanákovi zaplatil i požadovanou částku. Nedal mi žádnou stvrzenku a já jsem si neřekl o fakturu. Slíbil, že koberce přijede vyčistit 18.12. a že mi zavolá v kolik hodin. Nezavolal a když jsem mu zavolal já, tak říkal, že se mu porouchal stroj na čištění a že mi zavolá po novém roce. Opět nezavolal a když jsem po něm chtěl termín, kdy přijde, řekl, že u sebe nemá diář a že mi zavolá. Opět se neozval a je mi jasné, že ani nezavolá, protože jak jsem zjistil, částka, kterou jsem mu zaplatil byla i podle jeho vlastního ceníku značně přemrštěná (27000 Kč za vymalování a nátěr radiátorů u plochy 180 m2). S tím už ale asi nic nenadělám


Požadované řešení

Vyčištění koberců a vystavení faktury


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2019 08:50, před 6 lety

Mezi podnikatelem a spotřebitelem byla sjednána smlouva o dílo (malování bytu, nátěr radiátorů a čištění koberců). Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Není-li dílo dokončeno v ujednaném čase, ocitá se zhotovitel v prodlení. Spotřebitel by v takovém případě mohl po zhotoviteli žádat smluvní pokutu, pokud byla ve smlouvě sjednána. Spotřebitel by také měl zhotoviteli oznámit, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží. Po marném uplynutí této lhůty platí, že spotřebitel od smlouvy odstoupil. Smlouva by se v takovém případě rušila od počátku a zhotovitel je povinen spotřebiteli vrátit peněžní prostředky za neprovedené práce.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2019 16:25, před 6 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.