Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#29639Dodnes -10.12019 nemám žádané faktury za plyn a elektřinu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.01.2019, před 6 lety

Bohumil Kadlec

Znění stížnosti

6.ledna 2019 jsem společnost žádal o faktury za elektřinu asi od července 2017- tj od začátku dodávky. Dodnes žádná faktura a vyrovnání nedošlo. Přitom zvedly zálohu bez zeptání spotřebitele. Zvedaly ceny a vše oznamovaly pouze SSM zprávou s tvrzením že se přechází na nový ceník!!!!!!!!!!!!!!!!.
Přesně totéž udělaly u dodávky plynu. Jenom s tím rozdílem, že jsem si s velkým humbukem vyžádal fakturu za část roku 2017. Tuto fakturu zaslali, protože jsem musel doplácet. Ovšem po zdražení / asi v listopadu 2018 /jsem přešel k MND.Tehdy jsem hlásil MND stav plynoměru. to znamená že doposud za velkou část roku od 1.ledna 2018 do začátku změny dodavatele-což je poměrně dlouhá doba- faktura žádná nedošla. !!!!!!!!!!!!!!!!. Předpokládám,že i zde budou muset nějaké peníze vrátit. Mám pocit, že dokážou jen zvyšovat zálohy bez jakéhokoliv důvodu. Je pravda, že po měsíci jsem si vyžádal zálohu snížit na tu původní /u plynu/
JE pravda, že jsem v minulém roce chtěl některé věci vyřídit přímo v Jihlavě.Dovnitř mě v žádném případě nepustily. Jen před zavřené dveře na ulici vyšla nějaká žena a část dotazu mi odpověděla.
Podle mého názoru je to velmi prapodivná společnost do které jsem se dostal pomocí výběru My energy Litomyšl/ výběrové řízení.


Mgr Bohumil Kadlec, Dlouhá 3037 Havlíčkův Brod




Ps. Pokud to bude takto pokračovat s touto společností pokusím se podat i s ostatními nespokojenýmy spotřebiteli společnou žalobu........


Požadované řešení

Vše vyřešit v co nejkratší době.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2019 15:10, před 6 lety

Vyúčtování spotřeby plynu a elektřiny se obvykle provádí jednou ročně, není-li dohodnuté jiné vyúčtovací období, jak vyplývá z ustanovení § 15 odst. 1 vyhlášky č. 70/2016 Sb., o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích. Kromě tohoto řádného vyúčtování může spotřebitel požádat v průběhu vyúčtovacího období i o mimořádné vyúčtování, které však bývá zpoplatněno.

Spotřebitel si také smluvně mohl sjednat jiné vyúčtovací období. V takovém případě bude takové ujednání závazné.

Stanovení výše záloh u dodavatelů energií má svoje pravidla, které by měla být ze strany dodavatele dodržována. V ustanovení § 11a odst. 9 zákona č. 458/2000 Sb., o podmínkách podnikání a o výkonu státní správy v energetických odvětvích a o změně některých zákonů (energetický zákon), je stanoveno: "Uplatňuje-li držitel licence na obchod s elektřinou, obchod s plynem, výrobu elektřiny, výrobu plynu nebo dodavatel tepelné energie zálohové platby na dodávku elektřiny, plynu nebo tepelné energie, stanoví zálohové platby nejvýše v rozsahu důvodně předpokládané spotřeby elektřiny, plynu nebo tepelné energie v následujícím zúčtovacím období."

Z výše uvedeného vyplývá, že má dodavatel povinnost brát v potaz důvodně předpokládanou spotřebu energie, která zpravidla vychází ze spotřeby za předchozí srovnatelné období.

V případě sporu s dodavatelem má spotřebitel možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.1.2019 08:26, před 6 lety

Dobrý den pane Kadleci,
dle informací ze systému s Vámi kolegyně situaci již vyřešily a Váš přeplatek Vám bude vyplacen do data splatnosti což je 8.2.2019.
Doufáme, že je nyní vše v pořádku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.1.2019 09:10, před 6 lety


Bohumil Kadlec

Dobrý den. Faktury jsem opravdu obdržel a to díky jedné pracovnici. Nyní čekám na přeplatky -7576 Kč přeplatek za plyn a 10072 za přeplatek elektřiny. Dohromady to je 17648 Kč. Tuto stížnost uzavřu, až budu mít peníze na účtu. Jen malá poznámka- kdyby se faktury dělali po roce, nebo na konci roku nemusela společnost nesmyslně zvedat zálohy, protože by viděla, že platím dobře a spolehlivě.
Zatím díky za část problému.Mgr Kadlec Bohumil

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2019 11:55, před 6 lety

Stížnost tedy přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby zde mohl případně informovat o výsledku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2019 07:58, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.3.2019 11:06, před 6 lety


Bohumil Kadlec

Hodnocení:

Komentář: Velmi děkuji za velikou pomoc. Nakonec vše dobře dopadlo.