Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#29641Neustálé hovory ze zahraničních čísel

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.01.2019, před 6 lety

Abram Svoboda

Znění stížnosti

Dobrý den,

Tuto záležitost jsem s Vámi už řešil několikrát po telefonu. Je to cca půl roku, co mi na telefon začali volat cizí čísla ze zahraničí. Je jedno, kolik jich zablokuji, vždy se najde nové odjinud, které volá znovu. Vždy prozvání, když hovor přijmete, je ticho. Celá tato záležitost je pro mě nesmírně obtěžující a jakožto Váš zákazník z toho viním Vás. Věc se očividně nestala jen mě, problém mělo velké procento zákazníků Vodafonu a velmi se mi nelíbí Váš přístup k řešení věci. jediné, na co jste mě odkázali, je Policie ČR.

Předem děkuji za Vaši reakci.

zdraví,

Abram Svoboda


Požadované řešení

Zablokování veškerých těchto nevyžádaných hovorů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2019 15:26, před 6 lety

V daném případě se jedná o problém, který již v loňském roce postihl část uživatelů. Z dostupných informací lze dovodit, že se jedná o praktiku třetí strany, jejímž cílem je získat od spotřebitelů finanční částky.

Společnost Vodafone varovala své klienty v následující zprávě, kde rovněž uvádí způsob, jakým příchozí hovory zablokovat. (https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-firemni/otazky/bezpecnost/aktualni-hrozby/)

Pro upřesnění dodáváme, že možnost blokace nalezne spotřebitel po přihlášení na stránku Můj Vodafone, ve spodní části stránek v tmavě šedém poli Nastavení služeb, Blokování.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.1.2019 12:45, před 6 lety

Dobrý den, pane Svobodo,

chápu, že je takové obtěžování nepříjemné :( Bohužel však není v našich silách mu zcela zamezit.

Podvodníci, kteří tato volání způsobují, často mění telefonní čísla, a proto je obrana proti tomuto jednání komplikovaná. Mohu Vás ujistit, že čísla, ze kterých podvodná prozvánění zaznamenáváme, průběžně blokujeme.

Pokud hovor přijmete, nic se nestane, ale je důležité, abyste na zahraniční čísla, která Vás prozvánějí, nevolal zpět. V takovém případě by byl hovor zpoplatněný podle ceníku Volání do zahraničí (https://www.vodafone.cz/osobni/volani/volani-do-zahranici/mezinarodni-volani/). Jestli běžně na zahraniční čísla nevoláte, můžete si odchozí mezinárodní volání zablokovat na https://www.vodafone.cz/muj/nastaveni-sluzeb/volani-a-sms/?referrer=%2Fpece%2F.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2019 07:57, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2019 09:46, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.