Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,
Tuto záležitost jsem s Vámi už řešil několikrát po telefonu. Je to cca půl roku, co mi na telefon začali volat cizí čísla ze zahraničí. Je jedno, kolik jich zablokuji, vždy se najde nové odjinud, které volá znovu. Vždy prozvání, když hovor přijmete, je ticho. Celá tato záležitost je pro mě nesmírně obtěžující a jakožto Váš zákazník z toho viním Vás. Věc se očividně nestala jen mě, problém mělo velké procento zákazníků Vodafonu a velmi se mi nelíbí Váš přístup k řešení věci. jediné, na co jste mě odkázali, je Policie ČR.
Předem děkuji za Vaši reakci.
zdraví,
Abram Svoboda
Zablokování veškerých těchto nevyžádaných hovorů.
|
Tweet |
V daném případě se jedná o problém, který již v loňském roce postihl část uživatelů. Z dostupných informací lze dovodit, že se jedná o praktiku třetí strany, jejímž cílem je získat od spotřebitelů finanční částky.
Společnost Vodafone varovala své klienty v následující zprávě, kde rovněž uvádí způsob, jakým příchozí hovory zablokovat. (https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-firemni/otazky/bezpecnost/aktualni-hrozby/)
Pro upřesnění dodáváme, že možnost blokace nalezne spotřebitel po přihlášení na stránku Můj Vodafone, ve spodní části stránek v tmavě šedém poli Nastavení služeb, Blokování.
Dobrý den, pane Svobodo,
chápu, že je takové obtěžování nepříjemné :( Bohužel však není v našich silách mu zcela zamezit.
Podvodníci, kteří tato volání způsobují, často mění telefonní čísla, a proto je obrana proti tomuto jednání komplikovaná. Mohu Vás ujistit, že čísla, ze kterých podvodná prozvánění zaznamenáváme, průběžně blokujeme.
Pokud hovor přijmete, nic se nestane, ale je důležité, abyste na zahraniční čísla, která Vás prozvánějí, nevolal zpět. V takovém případě by byl hovor zpoplatněný podle ceníku Volání do zahraničí (https://www.vodafone.cz/osobni/volani/volani-do-zahranici/mezinarodni-volani/). Jestli běžně na zahraniční čísla nevoláte, můžete si odchozí mezinárodní volání zablokovat na https://www.vodafone.cz/muj/nastaveni-sluzeb/volani-a-sms/?referrer=%2Fpece%2F.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.