Počet nahlášených stížností: | 32 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Zakoupil jsem kultivator za 14.146.-kc
po ujeti cca 30 metru prestal fungovat.
Reklamaci prodejce neuznal a místo nového kusu mi poslal jakysi srot.Prodejce dále nekomunikuje.
Na vyzvu k vraceni penez nereaguje.
Na vyzvu k uhrazeni postovneho dle svého řekl.radu -nereaguje.
kultivator STIGA SVP 40B
vraceni kupni ceny,nebo zaslani bezvadného kusu
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitel možnost žádat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má mimo jiné právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Pokud prodávající ve výše uvedené lhůtě nedodal spotřebitelovi nové zboží bez vad, nevyřídil reklamaci řádně a včas (vada nebyla odstraněna v souladu se zákonem ve lhůtě 30 dní).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.