Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
s vaší seznamkou jsem hned od začátku velmi zklamaná. Měla jsem na výběr členské příspěvky na 1 měsíc za 39,- Kč, na půl roku za 129,- Kč a celý rok 99,- Kč. ve skutečnosti jste mi strhli 156,- Kč nechápu tedy proč!!! Další věc, která se mi tedy nelíbí je ta, že jsem vaší seznamku chtěla vyzkoušet na jeden měsíc, abych zjistila jestli mi bude vyhovovat a jestli budu chtít pokračovat dál. Dočítám se, že mi automaticky budete po uplynutí doby jednoho měsíce, což jsem měla zaplaceno, prodlužovat za 2700,- Kč???? A poslední věc, kterou už vůbec nechápu, je ukončení bez jakéhokoliv formuláře, nemáte? Online to nejde? Opravdu musím posílat dopis do Lucemburska? Jako vážně?! Máte být jedna z nejlepších seznamek? S tímto přístupem mi to spíš všechno přijde jako jeden podvod aby jste na tom vydělali co nejvíc peněz. Přiznávám moje blbost, že jsem si nepřečetla smluvní podmínky dostatečně ale od jedné z nejlepších seznamek jsem nečekala takové velké zklamaní.
Ráda bych tedy ukončila registraci a všechno s vaší společností a už vůbec nechci aby mi byly strhávány další peníze!!! Prosím Vás tedy o radu a pomoc jak to mám udělat a jestli opravdu musím posílat někam nějaký dopis.
Ukončení členství, vrácení peněz a vymazání veškerých údajů k mé osobě.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, faxu či dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu přeposlat výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Výpověď smlouvy by měla obsahovat údaje, které jasně identifikují stranu, která smlouvu vypovídá, adresáta a smlouvu, která je vypovídána. Dále musí být jasně vyjádřeno, že vůlí vypovídající strany je závazek ukončit a k jakému datu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.