Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, 3.1.2019 jsem si objednala zboží u kterého bylo napsáno, že bude doručeno 10.1.2019. Dnes tj. 10.1.2019 se pidim kde zboží je a na vaši lince mi bylo sděleno, že ani po týdnu nebylo předáno přepravci. Mám to jako dárek na sobotu 12.1. Pokud by bylo psano,ze datum doručení bude delší, uz bych zboží nechtěla :(.
Objednávka ze dne: 03.01.2019
Číslo objednávky: 1103132570
Číslo zákazníka: 1363134053
Dodat do soboty 12.1.2019
|
Tweet |
Byl-li při nabízení zboží užit nepravdivý údaj (zboží bude dodáno do určitého dne), mohlo by se jednat o klamavé konání, které patří mezi zákonem o ochraně spotřebitele zakázané nekalé obchodní praktiky. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Pokud společnost porušila zákaz užívání nekalých obchodních praktik a způsobila tak spotřebitelce škodu, má spotřebitelka možnost žádat náhradu této škody.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.