Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#29645Nedodane zboží v termínu, který uvádíte

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.01.2019, před 6 lety

Lenka Čápová

Znění stížnosti

Dobrý den, 3.1.2019 jsem si objednala zboží u kterého bylo napsáno, že bude doručeno 10.1.2019. Dnes tj. 10.1.2019 se pidim kde zboží je a na vaši lince mi bylo sděleno, že ani po týdnu nebylo předáno přepravci. Mám to jako dárek na sobotu 12.1. Pokud by bylo psano,ze datum doručení bude delší, uz bych zboží nechtěla :(.

Objednávka ze dne: 03.01.2019
Číslo objednávky: 1103132570
Číslo zákazníka: 1363134053


Požadované řešení

Dodat do soboty 12.1.2019


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2019 15:24, před 6 lety

Byl-li při nabízení zboží užit nepravdivý údaj (zboží bude dodáno do určitého dne), mohlo by se jednat o klamavé konání, které patří mezi zákonem o ochraně spotřebitele zakázané nekalé obchodní praktiky. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Pokud společnost porušila zákaz užívání nekalých obchodních praktik a způsobila tak spotřebitelce škodu, má spotřebitelka možnost žádat náhradu této škody.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2019 13:57, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.