Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#29649Nedodání zboží,nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.01.2019, před 6 lety

Jindřich Mráz

Znění stížnosti

Dne 20.12.2018 jsem zakoupil běžecký pás Acra GB4300. zaplaceno online kartou,prý bude na pobočce k vyzvednutí do druhého dne. Dle mailu byl pás na pobočce,ale nebyl. Volání na zákaznickou linku 21. + 22. prosince- tam zjistili problém v dopravě a udělali novou objednávku. Přes ujištění na zákaznické lince, kde mi bylo řečeno, že nemusim platit objednávku znovu, přijedu na výdejnu a chtějí po mě peníze. Zaplatím znovu (4.1.2019) a balík vezu domu. K mému překvapení, po vyložení doma zjistím,že balík je úplně jiné zboží. Běžecký pás v ceně cca 1/2 objednaného zboží. Zboží mi bylo vydáno v Budějovicích večer po tmě na rampu,takže zběžnou kontrolou sem samozřejmě nemohl zjistit že sem dostal něco úplně jiného. Po zjištění, ze my bylo vydáno něco jiného než sem chtěl,sem volal na zák. linku (5.1.),kde sem byl ujištěn,že zboží vymění a bude mě kontaktovat někdo ohledně dopravy a výměny zboží. V úterý 8.1. volám zase, na zákaznické lince o případu nic neví, zjistí u kolegů a budou mě informovat. Nic. Další telefon středa 9.1. Na zákaznické lince jsem ujištěn, že to prověří u kolegů a dají vědět. Opět žádný telefon, mail, nic. Čtvrtek 10.1. další telefon, jsem ujištěn že to prověří u kolegů a dají vědět ohledně výměny zboží,ale zase bohužel bez odezvy, ať mailem, nebo po telefonu o což sem je výslovně požádal, aby se situace vyřídila co nejrychleji. Po dotazu, kdy mi budou vráceny peníze za první platbu, kterou Alza stornovala, mi bylo řečeno, že peníze už musí být na účtě. Bohužel nejsou. Celý týden informuji jejich infolinku, že 13. ledna na 5 týdnů cestuji pryč a záležitost chci mít vyřízenou, poté jsem vždy ujištěn, že to vyřídíme a pořád dokola nic. Shrnutí. 20. prosince sem zaplatil 14000 Kč, zboží nedodáno, objednávka stornována,slíbeno zaslání nového zboží, které jsem zase zaplatil (14000) a bylo mi dodáno zcela jiné zboží v ceně 8000 Kč. 10. ledna sem v mínusu 14000 Kč za nevrácenou platbu, dostal sem zcela jinou věc a po 4 telefonech ohledně výměny sem se stále nedozvěděl nic a výměně. Celá věc na mě působí jako podvod, nebo neochota danou věc řešit. Jestliže se na pobočce spletli a zboží dali někomu jinému, mě nezajímá a nechci čekat až si skladníci ujasní kdo udělal kde chybu.


Požadované řešení

Výměna zboží za zboží objednané.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2019 15:20, před 6 lety

Získala-li společnost majetkový prospěch bez právního důvodu, bezdůvodně se obohatila. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost vrátit majetkový prospěch bezprostředně po výzvě ochuzeného. Pokud tak obohacený neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Společnost je proto vhodné vyzvat k vydání bezdůvodného obohacení.

Bylo-li dodáno jiné, než objednané zboží, jedná se o vadu. Spotřebitel v takovém případě může u prodávajícího uplatnit práva z vadného plnění (reklamaci). Spotřebitel může žádat dodání nového zboží bez vad nebo žádat přiměřenou slevu. Nebude-li možné dodat nové zboží bez vad, má spotřebitel možnost odstoupit od smlouvy. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději do 30 dní od jejího uplatnění, pokud se spotřebitel s prodávajícím nedohodnou na lhůtě delší. Marné uplynutí uvedené lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitel mimo jiné právo od smlouvy odstoupit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2019 06:46, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.