Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 11.12.2018 jsem obdržel čtečku za 3047,- Kč. Po zapnutí čtečky nereagovala. Po telefonické domluvě s panem Bohdalem a na jeho radu jsem zaslal čtečku s reklamačním protokolem zpět. Dne 9.1.2018 mi sdělil e-mailem, že čtečka je opravená za 4540,- Kč. Upozorňuji, že čtečku jsem odeslal k reklamaci ve stejném stavu jako jsem ji obdržel tedy nefunkční.
vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud byla reklamace výrobku uznána, není prodávající oprávněn částku za opravu účtovat. Záruční oprava je bezplatná. Pokud se však záruka na danou vadu nevztahovala (reklamace byla prodejcem zamítnutá) musel by kupující s placenou opravou vyslovit prokazatelný souhlas. Co se týče mimo záruční opravy, tu může prodávající provádět pouze s předchozím souhlasem spotřebitele.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den,
reklamace byla vyřízena bezplatně, omylem bylo opravené zboží zákazníkovi zasláno na dobírku. O této chybě jsme nevěděli, zákazník nás nekontaktoval a hned běžel na zdejší portál "chránit svá práva". Zákazníkovi jsme nyní zaslali email s omluvou, vysvětlením a nastíněním dalších kroků. Další komunikaci povedeme se zákazníkem běžnými firemními prostředky (email, telefon). Pro využití podobných portálů není v tomto případě absolutně žádný důvod.
Dobrý den.
K vyjádření spotřebitele :
V příloze vám zasílám kopii e-mailu z České pošty, kde je uvedena částka 4540,- u dobírky od pana Tomáše Bohdala, který ji sice ve svém e-mailu opravdu neuvedl , ale z e-mailu České pošty to bylo zřejmé. Včera jsem ještě panu Bohdalovi volal, ale byl nedostupný. Proto jsem se obrátil na váš dTest jak dál postupovat ohledně převzetí dobírky, protože z toho všeho
vyplývalo, že opravu budu muset zaplatit. Níže jsem vám také zkopíroval dnešní e-mail od pana Bohdana, ve kterém se omluvá a slíbil po vrácení dobírky nové zaslání čtečky. Zatím nebudu tuto stížnost ukončovat do doby než mi opravdu přijde čtečka zpět .
Moc vám děkuji za pomoc
Pfeffer Pavel
Informace o Vaší zásilce DR9018603405M
English version follows.
Vážený zákazníku,
dne 10.1.2019 jsme převzali do přepravy zásilku Balík Do ruky od odesílatele Tomáš Bohdal internetový obcho s podacím číslem DR9018603405M s dobírkou ve výši 4 540 Kč.
O termínu doručování na adresu Lesní 138, 33008 Senec Vás budeme informovat.
Přejete si změnit místo nebo termín doručení Vaší zásilky? Přizpůsobte si doručení na míru Vašim potřebám prostřednictvím aplikace Změna doručení online.
Při dodání zásilky uhraďte dobírkovou částku.
Pohyb svého balíku můžete sledovat na internetu ve Sledování zásilky, nebo prostřednictvím mobilní aplikace Pošta Online.
Zde naleznete dodatečné informace o elektronickém avizování balíkových zásilek.
Děkujeme, že využíváte naše doručovací služby.
S přáním příjemného dne
Vaše Česká pošta
----------------------------------
Re: [aXOs.cz] Objednávka 3802885
Dobrý den pane Pfeffere,
omlouvám se za vzniklou situaci, na druhé straně koukám, jak jste proaktivní (stížnost na Dtest). Bohužel tedy ne se mnou, což mi tedy trošku vadí.
Včera jsem Vám čtečku zaslal, jak jste si mohl všimnout, nikde v předchozí komunikaci nebyla informace, že je oprava zpoplatněna.
MOJÍ CHYBOU jsem zásilku pro Vás odeslal jako na dobírku, což nebyl úmysl, ale prostě chyba daná procesy a mou nepozorností. Za to se znovu omlouvám. Zásilku prosím aktivně odmítněte převzít, jakmile se nám vrátí, zašlu znovu, bez dobírky.
PS. Na vysvětlenou, abychom mohli zásilku odeslat, musel jsem na ni vytvořit novou objednávku, udělal jsem to jednoduše zkopírováním té původní (abych nemusel vypisovat fakturační adresy znovu), ale zapomněl jsem zrušit původní dobírku. Naopak jsem potřeboval, aby zásilka měla udanou hodnotu - pro pojištění - proto jsem vyplnil "od oka" 4500 Kč + se tam připočetla dobírka 40 Kč.
S přátelským pozdravem
Tomáš Bohdal
aXOs.cz - specialista na ebook čtečky
Kamenná prodejna: Mírová 166/23, Ostrava
tel. 776 172 937 (e-shop, prodejna)
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby k ní mohl doplnit vývoj a ukončit ji.
Hodnocení: