Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29658Nedoručená zásilka z depa Ústí nad Labem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.01.2019, před 6 lety

Pavlína Chládková

Znění stížnosti

Dobrý den
Má zásilka č.06085125573 -nakoupeno v eshopu DM, leží v depu už od 28.12. Od té doby se nehnula,dvakrát jsem jí urgovala,dvakrát mi bylo napsáno,že jí okamžitě pošlou.
Dnes 10.1 mi přišla sms,že jí budou doručovat-a opět nic.
Zásilka je zaplacená a já bych ráda dostala své zboží.

Chládková

Datum Čas Depo Status Poznámka
27.12.2018 14:10:56 - Externí číslo 50108479
27.12.2018 14:10:56 - Zákaznická reference 32014830
27.12.2018 14:44:24 Brno Příjem na depo
27.12.2018 14:44:24 Brno Naložení na HB
27.12.2018 14:52:39 Brno Převzetí zásilky
27.12.2018 20:13:40 HUB Modletice Průchod překladištěm
28.12.2018 06:37:49 Ústí nad Labem Příjem na depo


Produkt

nedodaná zásilka č.06085125573


Požadované řešení

Prosím o urychlené dodání zásilky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2019 09:13, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2019 12:54, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.