Společnost


Foglik s.r.o.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

30%
70%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#2966Zaplacené a nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.04.2014, před 11 lety

Jan Jurik

Znění stížnosti

Dne 24.2.2014 a 3.3.214 jsem učinil objednávku z internetového obchodu www.evelinecosmetics.cz na kosmetiku, která byla určena k dalšímu prodeji na našem internetovém obchodě. Obě objednávky byli uhrazeny předem na účet evelinecosmetics. Vzhledem ke skutečnosti, že firma Foglik s.r.o. mě do dnes nevyrozuměla o důvodu nedodání zaplaceného zboží a nepřijímá telefonní hovory ani nereaguje na emaily a nevrátila mé platby, jsem 21.04.2014 učinil úřední záznam o podání vysvětlení z důvodu odhalení trestného činu nebo přestupku ve věci Nedodržení plnění dané smlouvou a bezdůvodného obohacení, na Policii ČR Kladno.


Produkt

Eveline Cosmetics, objednávky 135101, 135048


Požadované řešení

Požaduji navrácení celkové peněžní částky za výše uvedené objednávky a podání vysvětlení proč firma Foglik s.r.o. nedodržela plnění dané smlouvou a dodnes nevrátila peněžní částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2014 09:08, před 11 lety

Pokud došlo k uzavření smlouvy, kde měla jedna strana povinnost uhradit kupní cenu a druhá měla povinnost dodat zboží a zboží nebylo dodáno ani po výzvě k dodatečnému plnění, má kupující právo od smlouvy odstoupit dle § 1977 občanského zákoníku a žádat vrácení kupní ceny.
Zároveň, jak již spotřebitel učinil, doporučujeme případně i dalším poškozeným podat trestní oznámení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2014 09:13, před 11 lety

Spotřebitel ještě doplnil, že na účet společnosti bylo omylem zasláno více plateb. Na jejich vrácení má zákazník nárok, protože nyní jsou pro prodejce bezdůvodným obohacením.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2014 20:14, před 11 lety

Bohužel společnost na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagovala. Vzhledem k tomu, že pro možnost řešení sporu prostřednictvím mimosoudního řešení sporů je třeba spolupráce obou smluvních stran, bude stížnost uzavřena.
Zároveň dle nám dostupných informací se společnost s žádným zákazníkem dosud nevyrovnala. Vzhledem k počtu a obsahu stížností doporučujeme podat trestní oznámení, přičemž od jednoho spotřebitele již máme spisovou značku trestního oznámení na společnost - KRPA-168343-2/PŘ-2014-001412.
Pokud se tak již nestalo, doporučujeme se k tomuto trestnímu oznámení co nejdříve připojit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.