Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Cílená reklama na internetu, již 5 dní inzeruje zvýhodněné ceny, konkrétně rostoucí židle Timba, za akční cenu 1590,-Kč. Po přesměrování na eshop cena bez slevy 1690,-Kč. Upozorněno přes FB Lidl Česká republika před 4 dny, kde mi jen poděkovali za upozornění. Náprava dosud neproběhla.
Safety1st Rostoucí jídelní židlička Timba
Požaduji nákup za inzerovanou cenu a opravení reklamy.
|
Tweet |
Podle § 2 odst. 1 písm. b) zákona o regulaci reklamy se zakazuje reklama, která je zároveň nekalou obchodní praktikou. Nekalé obchodní praktiky definuje zákon o ochraně spotřebitele v § 4 a následujících. Jedná se o klamavé a agresivní obchodní praktiky. Obchodní praktika je nekalá, je-li jednání podnikatele vůči spotřebiteli v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil. Klamavou je taková obchodní praktika, při níž je použit nepravdivý či zavádějící údaj.
Příslušným orgánem, na něž by se měl spotřebitel obrátit v případě, že si chce stěžovat na klamavou reklamu, je krajský živnostenský úřad (na území Prahy živnostenský odbor Magistrátu hlavního města Prahy) příslušný podle sídla nebo místa podnikání zadavatele reklamy.
Dobrý den, paní Ostková,
tato situace nás mrzí. Musíme se však ohradit nad jednou skutečností, a to, že jsme nezjednali nápravu. Ihned po Vašem upozornění jsme reklamu opravili a nyní se již zobrazuje se správnými údajemi.
Přesto bychom Vám rádi nabídli kompenzaci, a to formou poukázky. Konkrétní postup, jak ji získat, se dozvíte od našich kolegů ze zákaznické linky, kteří o Vás vědí, proto se jim ozvěte na tel. linku 800 115 435 nebo na e-mail hotline@lidl.cz.
Věříme, že nyní jsme tuto situaci vyřešili k Vaší spokojenosti a přejeme pěkný den.
Lidl Česká republika
Dobrý den,
děkuji za návrh řešení, o poukázku si určitě napíšu.
Ale zde se i já musím ohradit, protože do včera náprava zjednána nebyla. Přikládám print screen klamavé reklamy ze včera. To mě totiž nakonec vedlo k tomu, že jsem zde stížnost zveřejnila.
S pozdravem, Hana Ostková
Dobrý den, paní Ostková,
děkujeme za náhled. Postoupíme jej odpovědným kolegům k prověření.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, byla mi doručena poukázka na nákup v hodnotě 300 Kč, kterou nelze uplatnit na eshopu, ale jedině na některé z prodejen. Rostoucí židli tedy nemám možnost s inzerovanou slevou zakoupit. Stížnost ale uzavírám a věřím, že už se podobná situace nebude opakovat. Děkuji