Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#29669Velmi nebezpečný výrobek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.01.2019, před 6 lety

Petr Gbelec

Znění stížnosti

Jsem po operaci páteře a tak jsem si před půl rokem v Penny zakoupil ohřívací láhev neboť mi bylo řečeno, že zahříváním jizvy se zvyšuje prokrvování a tím se zlepšuje hojení. Před měsícem jsem začal láhev používat. Včera 9.1. 2019 jsem si ji opět dal do postele kde již ležel můj čtyřletý syn. Asi po pěti minutách kdy jsme láhev měly mezi námi a nijak na ni netlačily náhle praskla a oba jsme se popálily.


Produkt

Ohřívací láhev


Požadované řešení

Žádám o prošetření aby se někomu nestal podobná hodně nepříjemná situace a odškodnění za vzniklé škody (cena zboží v záruce, matrace, peřiny a hlavně popálení dvou osob z nichž jedno bylo dítě a mělo z toho šok) ve výši 2 000 kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2019 07:40, před 6 lety

Dozorovým orgánem, který má kontrolovat, zda nejsou na trh uváděny nebezpečné výrobky je v České republice Česká obchodní inspekce (ČOI). Ta provádí šetření jak z vlastní iniciativy, tak na základě podnětů osob. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Pokud je zboží vadné, je vhodné uplatnit reklamaci. Pokud je zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Zákon stanoví prodávajícímu povinnost rozhodnout o reklamaci ihned, u složitých případů do 3 pracovních dnů, přičemž reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 kalendářních dní. Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když vás prodávající o tom vyrozumí. Vyprší-li zákonná či smluvená lhůta, považuje se to za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel může od kupní smlouvy odstoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2019 13:16, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.