Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Jsem po operaci páteře a tak jsem si před půl rokem v Penny zakoupil ohřívací láhev neboť mi bylo řečeno, že zahříváním jizvy se zvyšuje prokrvování a tím se zlepšuje hojení. Před měsícem jsem začal láhev používat. Včera 9.1. 2019 jsem si ji opět dal do postele kde již ležel můj čtyřletý syn. Asi po pěti minutách kdy jsme láhev měly mezi námi a nijak na ni netlačily náhle praskla a oba jsme se popálily.
Ohřívací láhev
Žádám o prošetření aby se někomu nestal podobná hodně nepříjemná situace a odškodnění za vzniklé škody (cena zboží v záruce, matrace, peřiny a hlavně popálení dvou osob z nichž jedno bylo dítě a mělo z toho šok) ve výši 2 000 kč.
|
Tweet |
Dozorovým orgánem, který má kontrolovat, zda nejsou na trh uváděny nebezpečné výrobky je v České republice Česká obchodní inspekce (ČOI). Ta provádí šetření jak z vlastní iniciativy, tak na základě podnětů osob. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Pokud je zboží vadné, je vhodné uplatnit reklamaci. Pokud je zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Zákon stanoví prodávajícímu povinnost rozhodnout o reklamaci ihned, u složitých případů do 3 pracovních dnů, přičemž reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 kalendářních dní. Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když vás prodávající o tom vyrozumí. Vyprší-li zákonná či smluvená lhůta, považuje se to za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel může od kupní smlouvy odstoupit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.