Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dnes 10.1.2019 jsem cestovala vlakem OS 4125, který vyjížděl z Brna ve 20:11 směr Veselí nad Moravou.Chtěla jsem vystoupit v Bohuslavicích u Kyjova a včas jsem dala strojvedoucímu příslušné znamení. Ten na něj však nereagoval a stanici projel, přitom i na informačním panelu ve vagonu bylo napsáno zastavíme. Průvodčí mi na moji otázku, proč vlak nezastavil, nebyl schopen dát žádnou odpověď. Způsobilo mi to velké komplikace při cestě domů.
Věřím, že budou učiněna taková opatření, aby se podobná situace neopakovala.
Zdeňka Kalandrová
Domluva\sankce
|
Tweet |
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.