Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#29673Absence doručování časopisů ve městě Bor u Tachova

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 minut 9 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2019, před 6 lety

Jitka Strnadová

Znění stížnosti

K Vánocům jsem obdržela předplatné časopisů: Paní domu, Miminko a Blesk pro ženy. Partner k tomu ještě: Udělej si sám.
Časopis: Miminko měl vyjít již 20. 12. 2018. Po stížnosti u objednavatele mi bylo sděleno, že chyba je u České pošty.
Časopisy: Paní domu a Blesk pro ženy vyšly 7. 1. 2019, ale také nebyly doručeny (pravděpodobně je tedy chyba opět u České pošty).
Zašla jsem na místní poštu, kde mi dali číslo na vedoucí doručovatelek. Ta bohužel nesídlí v daném městě, ale v Tachově. Dané číslo: paní Němcové: 602296697 nefunguje.
Bc. Jitka Strnadová


Produkt

Dodací adresa: Bc. Jitka Strnadová (Ivan Frištík), Přimdská 544, 348 02 Bor


Požadované řešení

Okamžitá náprava - doručení časopisů. Příp. rada, zda mám požadovat nápravu - vrácení zaplacené částky a zrušen objednávky u objednavatele.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2019 10:03, před 6 lety

V tomto případě doporučujeme službu reklamovat písemně a zároveň žádat náhradu škody nedoručených časopisů. Pošta je ale zavázána i vůči vydavatelství časopisu, kterému jej distribuuje, tudíž doporučujeme i písemně žádat nápravu vůči vydavateli periodika.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.