Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
K Vánocům jsem obdržela předplatné časopisů: Paní domu, Miminko a Blesk pro ženy. Partner k tomu ještě: Udělej si sám.
Časopis: Miminko měl vyjít již 20. 12. 2018. Po stížnosti u objednavatele mi bylo sděleno, že chyba je u České pošty.
Časopisy: Paní domu a Blesk pro ženy vyšly 7. 1. 2019, ale také nebyly doručeny (pravděpodobně je tedy chyba opět u České pošty).
Zašla jsem na místní poštu, kde mi dali číslo na vedoucí doručovatelek. Ta bohužel nesídlí v daném městě, ale v Tachově. Dané číslo: paní Němcové: 602296697 nefunguje.
Bc. Jitka Strnadová
Dodací adresa: Bc. Jitka Strnadová (Ivan Frištík), Přimdská 544, 348 02 Bor
Okamžitá náprava - doručení časopisů. Příp. rada, zda mám požadovat nápravu - vrácení zaplacené částky a zrušen objednávky u objednavatele.
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme službu reklamovat písemně a zároveň žádat náhradu škody nedoručených časopisů. Pošta je ale zavázána i vůči vydavatelství časopisu, kterému jej distribuuje, tudíž doporučujeme i písemně žádat nápravu vůči vydavateli periodika.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.