Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#29674Překlady do češtiny,ceny potravin

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2019, před 6 lety

Josef Šmíd

Znění stížnosti

Píše se rok 2019 a já jako zákazník zjišťuji,že tyto zahraniční markety jsou zřejmě ovládány německým vedením,protože si dovolím tvrdit,že přes polovinu zahraničních potravin a spotřebního zboží postrádá řádné čitelné překlady názvů,návodů,složení i leckdy zemi původu.Takže se táži zda české vedení těchto supermarketů je tak horlivé aby se zavděčilo svým šéfům v německu,nebo si myslí ,že čeští občané budou chodit se slovníky,popřípadě se neustále ptát na informacích.JSME V ČECHÁCH a s tím souvisí další pro mě a myslím i pro ostatní české zákazníky problém a to jsou vzrůstající ceny našich potravin,ale se zvláštním úkazem ,že ceny některých zahraničních potravin jdou naopak dolů.Vidím v tom záměr poškozovat odbyt našich potravin.Konkrétně sušenky,kde jsou úmyslně upřednostňovány převážně němečtí výrobci,jak v cenách,tak i umisťování v regálech.Naše výrobky jsou v horních patrech s evidentním úmyslem poškodit českého zákazníka?Mohl bych pokračovat v přehlcenosti a nepřehlednosti a tím i orientaci ve zboží.


Produkt

celkový stav v marketech


Požadované řešení

pouze odpověď na daný stav


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2019 16:22, před 6 lety

Prodávající je povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků, o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné.

Co se týká označování složení potravin, dle § 3 odst. 1 písm e) zákona č. 110/1997 Sb., o potravinách a tabákových výrobcích, je provozovatel potravinářského podniku povinen, jde-li o potravinu uváděnou na trh na území České republiky, uvádět povinné informace o potravinách stanovené v právních předpisech v českém jazyce. Dozorovým orgánem v oblasti potravin je Státní zemědělská a potravinářská inspekce. Spotřebitel může podat podnět k tomuto úřadu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: www.szpi.cz

Co se týká umisťování a nabízení českých a zahraničních výrobků na prodejní ploše, žádný právní předpis neukládá prodejci, aby nabízel nějaké konkrétní výrobky, nebo aby je na ploše umisťoval na konkrétní místa. Je tak zcela na vůli prodávajícího, zda k prodeji nabízí české či zahraniční produkty a stejně tak kde je umisťuje.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.1.2019 11:45, před 6 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.1.2019 10:37, před 6 lety


Josef Šmíd

Dobrý den, se stížnostma se už na vás obracet nebudu protože odpověď typu: prodejce má povinnost ,zákazník má právo, možnost,obrátit se na dozorový orgán atd. A že má prodejce možnost umísťování zboží podle svého uvážení,v konkrétním případě potravin kde české potraviny jsou hůře přístupné a podbízí se levnější zahraniční na dosah bez komplikací pro starší lidi je dost neomalené a český zákazník bude zařazen do 2.kategorie .Stížnosti na Kaufland bych mohl uvádět denně,ale to není tak o jejich zaměstnancích jako o vás manegmentu.Zaměstnanci se opravdu snaží,ale to množství zboží je na úrovni orientálních bazarů Zelenina z orientu není kvalitní(nedozrálá),pak nevím proč má český zákazník platit nehorázné ceny. Obrovská nepřehlednost,zahraniční potraviny-obrovský sortiment nemá vůbec obrat.Každým rokem pozoruji obrat k horšímu a bohužel nejsem sám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2019 16:16, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.