Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 9.1.2019 mi měla být mezi 17-21 h doručena zásilka 40652248191. Ráno ten den mi přišla sms s časem kdy by měla být dručena. Odpoledne 9.1.2019 ve 2 hdiny sem dostala sms, že zásilka 40652248191 je uložena k vyzvednutí v PPL ParcelShopu u pana J. S. Volala sem řidiči co mi t měl přivést, telefon nebral. Změnila sem údaje, aby mi to přivezl dnes 10.1.2019 domů. Nepřivezl mi to. V eschopu, kde jsem učinila objednávku a kdy mi to mělo PPL doručit domů jsem si zkontrolvala zda sem nedala dopravu zásilkovna nebo tak něco a nedala. Mělo mi to PPL doručit domů kde bydlím. Tak se chci zeptat kde se stala chyba a žádala bych nápravu. Jsem tělesně pstižena a dojíždět si pro zásilky do města a vozit si je domů autobusem mi děla problémy.
Zásilka 40652248191
Chtěšla bych, aby mi zásilku ppl přivezli domů, protože sama si jí nedokážu z ParcelShopu vyzvednut a pokud nejsou toto schopný tak ať vrátí peníze.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.