Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, 9.1. Mi měl být doručeny balík který byl předány službě ppl už 7.1, to že se někdy něco opozdí je v pořádku a dá se s tím počítat, ale když denně sledujete svoji zásilku která se nevyřizuje a někde stojí v pořádku není, dne 10.1. V odpoledních hodinách se zobrazilo že balík je ve svozovem depu, když jsem to ráno kontrolovala nezměnila se poloha balíku, ráno v 7 mi volal řidič bohužel jsem nemohla hned zvednout a když jsem mu volala zpátky řekl, že ten balík měl u sebe v tu dobu a teď už mi ho nemůže doručit protože už ho nemá bylo asi hodinu po tom co volal, řekl že balík doručí v pondělí nebo si pro něj můžu zajet do depa v ostravě? Jako cože? To si může dovolit? Neřeknu kdyby to bylo kousek neřešila bych to ale je to přes hodinu cesty. Pak se mě ještě řidič ptal kde bydlím, říkám že je to sice slepá ulice ale ještě nikdo neměl problém se tu dostat, nebo vlest s autem před domem mame velke pole, a jezdi tady odhrabat snih, jezdí popeláři a nikdy nikdo neměl prblem, ani pošta nebo dhl, odpověděl stylem že má tunovy kamion se kterým se neotočí a balík mi předá u hlavní cesty, dobře možná i to bych ještě pochopila ale kdyby to byl malý balík, to co mi chce předat má 30kg a je jeho prace mi to doručit. Před tím než mi volal by měl poslat ještě informační smsku teda vždycky to tak bylo, a najednou žádná informace jak na sledování zásilky tak ani jiná telefonní, a řidič se na to prostě vykašlal, ustoupila bych ještě kdyby to dal aspoň do parcelshopu. Nestalo se. Doufám že to budete nějak řešit.
Doručení jeste dnes, popřípadě uložení v parcelshopu.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.