Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Dnes mi měl být doručen balíček z AVONU. Já nebyla doma,ale celou dobu na něj čekala moje mamka aby mi ho mohla převzít.Čekala furt nic a pak našla balík položený před barákem. Aniž by něco podepsala! Tak se chci zeptat jak si tohle někdo může dovolit. ?!!!! Jako kdyby ten balík někdo ukradl tak jako to celé odnese ten řidič jelikož já ani moje mamka nic nepodepsali.Tímto Vás žádám nenechávejte laskavě balíky venku a buď teda ZAZVOŇTE nebo jak to dělá mladá slečna ZAVOLEJTE, že za chvíli dorazíte. DÍKY Na shledanou
Kód řidiče- 8993538
Číslo faktury- 40049195
Jen bych tohle už příště nechtěla znovu řešit! dík
|
Tweet |
Pokud zasílatel nepostupoval při doručování v souladu se zasilatelskou smlouvou, je vhodné uplatnit reklamaci. Odesílatel zboží by také mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením smluvní povinnosti ze strany zasilatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.