Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Adresát:
Česká pošta a.s.
Ředitel úseku poštovní služby
Politických vězňů 909/4
225 99 Praha 1
V Ústí nad Labem dne 14.8.2013
Věc: Stížnost na služby České pošty – doručování úředních psaní „zelený pruh“.
Bohužel opět musím řešit nějaké problémy s vaší společností. Je hezké, že již od vás vlastním několik omluvných dopisů, ale jak je vidět vaše služby nevykazují žádný posun k lepšímu. Proto mě nyní zajímají především NÁPRAVNÁ OPATŘENÍ, která budou učiněna pro to aby se podobné situace již neopakovali. Jestliže se Váš přístup nezmění budu nucen celou věc pravděpodobně medializovat a veřejnosti vysvětlit, že se nejedná o náhodná a výjimečná selhání - jak stížnosti prezentujete v médiích. Podobné zkušenosti má i mnoho mých klientů a obchodních partnerů, akorát nemají chuť „otravovat“ se s vámi – pravděpodobně na to hřešíte. K stížnosti.
Dne 9.7.2013 (RR307578366CZ) a dne 15.7.2013 (RR194861494CZ) – jsem odesílal na poště ÚL 400 01 a poště ÚL 400 10 dva úřední dopisy s doručenkou (zelený pruh). Určeny pouze do vlastních rukou, nechat ve schránce, úložná doba 10 dní… Ani jedna doručenka mi do dnešního dne nebyla doručena!!! Různá místa, různé pošty...tudíž problém asi máte systémový. Poštu ze schránky mi nikdo nekrade a vybírá se maximálně ob den!!! Proto jsem 7.8.2013 podal reklamaci. Reakce vašich zaměstnanců, že doručenka je pouze „obyčejná“ listovní zásilka a tudíž vlastně nemám žádnou záruku, že mi ji doručíte je opravdu úsměvná – bohužel spíš tragická. Posílám úřední dopis – ve stejném režimu jako SOUD!!!, kde potřebuji naprosto přesně vědět kdy a jak bylo či nebylo doručeno. Proto za tuto službu náležitě (ne zrovna levně) platím a kupuji speciální obálky. Náklady na tento dopis jsou průměrně 50,-Kč + plus cesta na poštu.
Tudíž mě zajímá co mám udělat pro to aby jste laskavě splnili to za co jste placeni. Jestliže posílám úřední dopis v poměrně přísném režimu doručování a termínů – očekávám ve stejném duchu i doručenku (přesnou informaci o tom co se s ním dělo). Je to velice důležitá procesní informace v případech kde se jedná o vysoké částky, nejedná se o pohled z letního tábora!!! A opakuji - očekávám informaci o tom jaké nápravná opatření učiníte aby se toto již neopakovalo a kdo konkrétně pochybyl v tomto případě.
S pozdravem
P.S.: V příloze podací lístky
Bc. Róbert Krupa, MBA
Nápravná opatření a potrestání konkrétních viníků - již mám několik omluvnýc dopisů - k ničemu
|
Tweet |
V případě, že není služba splněna dle smlouvy ze strany pošty, má zákazník právo na přiměřenou slevu a pokud vznikla škoda, tak na její náhradu.
Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.
Hodnocení: