Společnost


Lateria Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#29691Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2019, před 6 lety

Renáta Kubíková

Znění stížnosti

Dobrý den, před Vánocemi 2018 jsem si u firmy Hitmall objednala a zaplatila zboží - "chytré hodinky" v ceně 549,- KČ. Do dnešního dne, tedy 11.1.2019 jsem zboží neobdržela. Firma na emaily reaguje sporadicky. Opověděli mi 1x, 18.12.2018, že zboží je na cestě 6 dní a do 19 dní,nejdéle zboží obdržím. Bohužel se tak nestalo. Na další emaily firma nereaguje a telefonní číslo, které firma udává jako kontakt, je stále mimo provoz. V současné době požaduji od prodejce buď okamžité dodání zboží a nebo vrácení peněz. Bohužel však nikdo nereaguje. Prosím, poraďte mi jak se mám v současné chvíli zachovat, abych se s firmou Hitmall rozumně vyrovnala.

Děkuji Renáta Kubíková


Produkt

Produkt - chytré hodinky č.o. 38719. Cena :549,-KČ


Požadované řešení

Vzhledem k tomu, že se snažila již dlouho vyzískat své zaplacené zboží, ztratila jsem již zájem o nedodané hodinky. Proto žádám navrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2019 15:28, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že zásilka řádně došla (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodávajícímu takové právní jednání účinné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.1.2019 10:16, před 6 lety

Dobrý den paní Kubíková,

zásilka Vám opravdu dorazila opožděne, za což se moc omlouváme, každopádně expediční společnosti jsou v období Vánoc opravdu vytížené a není v našich silách zásilky jakkoliv urgovat.

Zásilku vedeme jako dodanou v den 11. 1. 2019 pod sledovacím číslem české pošty LB581605935BE.

Doufáme, že je již vše v pořádku.

Hitmall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2019 06:15, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2019 06:57, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.