Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Před vánoci sme se ženou vše skloubily do magenty,po 14 dnech nám volá T mob.z olomouce a že nám dá 20% slevu.ikdyž žena nesouhlasila tak paní řekla že je to jen informativní a tím to skončilo.teď přišlo vyúčtování a platíme víc než nám bylo slíbeno.
Omluvu mě ženě a ujištění že strani T mobile že se to nebude opakovat.ma žena je narozdíl ode mně slušňe vychovana a nedokáže položit telefon v půlce rozhovoru a cizí čísla musí zvedat kvůli synovi kterí má ztp 4 stupeň.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je možné podat nejpozději do dvou měsíců ode dne dodání vyúčtování. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu. V odůvodněných případech na žádost spotřebitele může Český telekomunikační úřad rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek. V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.