Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
V loňském roce na podzim jsem si na pobočce Jugoslávská, Praha 2 pořídila telefon Nokia 3310. Po krátkém používání přestal fungovat. Proto jsem šla jmenovanou pobočku telefon rekla movat. Pracovník mi telefon nevzal, neboť jsem neměla účet, i přesto, že jsem měla originál krabičku. Telefon byl koupený na pobočce na splátky.
Za měsíc jsem na pobočce znovu uplatnila reklamaci. Pracovník mi telefon nechtěl přijmout, protože jsem měla na OP ustřihnutý růžek, neboť jsem se několik dnů před tím vdala. Měla jsem ale z matriky doklad o svatbě a o novém jménu. Dále jsem měla u sebe platný řidičský průkaz.
Nechala jsem si udělat nový OP a za 3 týdny jsem již po 3 šla reklamovat telefon. Tentokrát mi ho přijmuly.
Za 14 dní jsem obdržela SMS, že reklamace je uznána a že mám jít na tuto pobočku ohledně finančního vypořádání.
Po 4. jsem jela na n pobočku, bylo to mezi vánocemi. Pracovník, který mne obsluhoval, opět nedokázal reklamaci vyřešit, prý že někdo něco špatně zadal do počítače, ať přijedu ráno.
Po 5. jsem jela na pobočku reklamaci vyřešit, ale jiný pracovník opět reklamaci nevyřešil, že v PC opět někdo něco zadal špatně, ať prý příjedu po novém roce.
Po 6. jsem jela na pobočku, tentokrát mne řešila slečna, která mne vyplatila peníze a já jela domů do Staré Boleslavi. Když jsem dorazila domů, tak mne slečna volala, že se spletla, ať jedu zpět a peníze vrátím, že vyúčtování mi přijde na účet vodafonu.
Jela jsem po 7. na pobočku v pondělí 7. 1. Peníze ve výši 1500 ,- jsem vrátila a chtěla jsem již náhradu za projeté jízdné ze Staré Boleslavi a zpět. Slečna mi jako náhradu věnovala papírové pexeso.
Absolvovala jsem 7x cestu Stará Boleslav Praha a zpět, tj. jedna cesta 54,- Kč x 2, tj. 108,- Kč x 7, tj. 1056,- Kč jenom na lístkách za dopravu, nepočítaje ztrávený čas.
Tuto náhradu rezolutně požaduji, neboť má reklamace byla oprávněná a díky neschopností pracovníků vodafonu mi vznikly tyto další náklady.
Očekávám Vaši reakci.
Úhrada nákladů spojených s oprávněnou reklamací.
|
Tweet |
Pokud se jedná o účelně vynaložené náklady spojené s oprávněnou reklamací, je prodejce povinen tyto náklady na základě žádosti kupujícího proplatit. Účelně vynaloženými náklady jsou náklady, které musí spotřebitel nezbytně nutně vynaložit k tomu, aby mohl reklamaci uplatnit. Právo na jejich úhradu vychází z ustanovení § 1924 občanského zákoníku.
Náhradu nákladů má právo spotřebitel žádat vždy po prodávajícím. K žádosti je třeba přiložit doklady potvrzující výši nákladů. Právo je nutné uplatnit do 1 měsíce po uplynutí lhůty určené pro vytknutí vady, tedy u spotřebního zboží zakoupeného v obchodě nejpozději do 25 měsíců od převzetí. Vzor žádosti o náhradu nákladů spojených s reklamací naleznete na www.dtest.cz/clanek-3279/zadost-o-nahradu-nakladu-spojenych-s-reklamaci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den, paní Cibulková,
je mi líto, že jste zaznamenala potíže s vyřízením reklamace telefonu. Rádi celý postup, který jste popsala, prověříme na základě reklamace. Pokud máte aktivní číslo u Vodafonu, můžete využít Reklamační formulář na stránce https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Jestli naše služby nevyužíváte, pošlete reklamaci poštou na adresu:
Vodafone Czech Republic, a. s.
Reklamační oddělení
náměstí Junkových 2
155 00 Praha 5
Věřím, že Vaši stížnost vyřešíme k oboustranné spokojenosti.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Zdravím,
pokud požadujete jízdenky, ty mohu předložit a zaslat je na výše uvedenou adresu. Čas strávený na cestách mi nikdo neuhradí. Dopisování mne již unavuje. Doklady zašlu a žádám o jejich proplacení. Netušila jsem, že se může reklamace jednoho telefonu tak protáhnout. Dva měsíce to řeším a opravdu mne nebaví a ani nemám čas si dopisovat.
Alice Dvořáková
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.