Společnost


Reserved s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29699Vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2019, před 6 lety

Yaroslav Kerechanyn

Znění stížnosti

Dobrý den. Zajímá mě můžu li žádat o vrácení peněz hotově, ne na darkový poukaz, v případě kdy vracím nevhodné pro mě zboží u obchodů jako je Reservd, Bershka a t. d.
Děkuji


Produkt

Reservd


Požadované řešení

Vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2019 15:56, před 6 lety

V tomto případě bude podstatná okolnost, kde spotřebitel zboží zakoupil. Zda-li v tzv. "kamenné" prodejně či v internetovém obchodě dané společnosti.

Je tomu tak proto, že odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží je možné pouze v případě, pokud byla kupní smlouva uzavřena distančním způsobem (telefonicky, přes internet atd.) nebo mimo obchodní prostory obchodníka (např.: podomní prodej). Byla-li věc zakoupena v „kamenném“ obchodě, toto právo spotřebitel nemá.

Jiná je situace, když někteří prodávající vrácení či výměnu zboží za jiné v určitých lhůtách umožňují, o čemž spotřebitele informují zpravidla na účtence či sdělením u pokladen. Jde o možnost jdoucí nad rámec zákona, proto si mohou stanovit různé podmínky (nepoužité zboží s originálními visačkami aj., předložení účtenky). Prodávající pak nemusí vždy vracet peněžní prostředky, ale může se zavázat např. pouze k výměně či vrácení ceny formou kreditu na zákaznickou kartu či kupónu na další nákup (Více informací je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-4767/dtest-nejcastejsi-omyly-ceskych-spotrebitelu). Konkrétní informace o podmínkách vrácení nevyhovujícího zboží bývá uvedena zpravidla v prodejních řádech nebo na účtenkách.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2019 16:13, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.