Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Den před Štědrým dne tj. 23.12.2013 jsem zakoupil u firmy CZC.cz s.r.o. v Příbrami tablet iGET DUAL N7D 7“ 8GB. A už 8.1.2014 tj. 16 dní po koupi jsem musel tablet poprvé reklamovat, když přestal nabíjet. Reklamace byla přijata s tím, že není možné zboží vyměnit, protože od koupě uběhlo už víc jak 14 dní. Zboží bylo zasláno do servisu (RE 14001414). Dne 24.1.2014 byla reklamace vyřízena – výměnou nabíječky. Hned ten den, doma, po zapojení tabletu do nabíječky fungovalo nabíjení jen v některé poloze => nebylo možné s tabletem při nabíjení manipulovat bez toho, aby nabíjení nebylo přerušeno. Přišlo mi hloupé dávat tablet hned druhý den po opravě zpět do opravy, když se na něj děti tolik těšili a tablet byl, i když s omezením „použitelný“. Prostě byly instruovány, že při nabíjení se s ním nesmí hýbat. Po dalších 21 dnech při zapnutém tabletu a stavu baterie cca 30% tablet samovolně vypnul a už nenaběhl. Zkoušel jsem zapojit nabíječku, reset tlačítko, nic z toho nepomohlo. Tablet tedy znovu putoval do servisu (17.3.2014 – RE14012538), odkud se 8.4.2014 vrátil s tím, že se závada neprojevila! Při přebírání tabletu z opravy na pobočce v Příbrami ale tablet nenaběhl! Pracovník reklamačního oddělení p. Zika se dušoval, že tablet ještě před chvílí vzadu zkoušel a normálně mu naběhl. Divné, ne?!. Tablet zkušel před námi spustit několikrát samostatně i se zapojenou nabíječkou, ale bezvýsledně. Tudíž, milý tablet bez toho abychom s ním vyšli z reklamačního oddělení opět putoval do servisu, s tím, že reklamaci nejde řešit jinak než zasláním zpět do opravy (8.4.2014 – RE14015826). Očekávaný termín opravy se tak jednoduše protáhne až do 9.5.2014 (tj. opět 30dní). Od koupě tabletu jsme jej k dnešku používali, když to přeženu 37 dní ze 120 dní, které proběhli od jeho koupě. Nyní čekám na vyřízení „reklamace reklamace“ a budu doufat, že se tentokrát závada projeví nejen u nás doma a v reklamačním oddělení firmy CZC.cz s.r.o., ale i v servisu. Zajímalo by mě jaké má zákazník v takových případech práva a možnosti? Co dělat v případě, že se v servisu opět závada tvz. „neprojeví“?
Tablet iGET DUAL N7D 7“ 8GB
Výměna zboží za nové, případně vrácení kupní ceny.
|
Tweet |
V případě, že je vada vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení, jedná se o tzv. rozpor s kupní smlouvou a kupující může volit způsob vyřízení rozporu mezi opravou nebo výměnou. Na vyřízení rozporu s kupní smlouvou má prodejce 30 dní, tudíž není povinný provést výměnu ihned.
Pokud došlo k uplatnění reklamace znovu, přičemž při převzetí nebyl výrobek funkční, nemělo se již jednat o další reklamaci, ale pořád běžela prodejci lhůta 30 dnů na vyřízení původně uplatněné reklamace.
Dobrý den, pane Bouško,
zcela souhlasím s vyjádřením dTestu, chyba nastala u našeho reklamačního technika, kdy měl reklamaci dořešit v zákonné době a neotevírat novou. Případně ještě mohl vystavit reklamaci novou, ale datum předpokládané opravy zde mělo být v součtu s předchozí reklamací max. 30 dní.
Na reklamovaný tablet bude vystaven opravný daňový doklad (dobropis), který si můžete podle své volby nechat vyplatit přímo na naší pobočce v Příbrami, nebo jej použít na úhradu nového zboží. Rozhodnutí je zcela na Vás.
Omlouvám se za naší chybu a věřím, že takto je vše napraveno.
S pozdravem
Petr Macek
manažer kvality CZC.cz
Hodnocení:
Komentář: Děkuji dTestu za pomoc při řešení mé reklamace a panu Mackovi za její rychlé a kladné vyřízení. Dnes už mám doma zcela nový tablet.