Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#2970Chybný postup při reklamaci + neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2014, před 11 lety

Milan Bouška

Znění stížnosti

Den před Štědrým dne tj. 23.12.2013 jsem zakoupil u firmy CZC.cz s.r.o. v Příbrami tablet iGET DUAL N7D 7“ 8GB. A už 8.1.2014 tj. 16 dní po koupi jsem musel tablet poprvé reklamovat, když přestal nabíjet. Reklamace byla přijata s tím, že není možné zboží vyměnit, protože od koupě uběhlo už víc jak 14 dní. Zboží bylo zasláno do servisu (RE 14001414). Dne 24.1.2014 byla reklamace vyřízena – výměnou nabíječky. Hned ten den, doma, po zapojení tabletu do nabíječky fungovalo nabíjení jen v některé poloze => nebylo možné s tabletem při nabíjení manipulovat bez toho, aby nabíjení nebylo přerušeno. Přišlo mi hloupé dávat tablet hned druhý den po opravě zpět do opravy, když se na něj děti tolik těšili a tablet byl, i když s omezením „použitelný“. Prostě byly instruovány, že při nabíjení se s ním nesmí hýbat. Po dalších 21 dnech při zapnutém tabletu a stavu baterie cca 30% tablet samovolně vypnul a už nenaběhl. Zkoušel jsem zapojit nabíječku, reset tlačítko, nic z toho nepomohlo. Tablet tedy znovu putoval do servisu (17.3.2014 – RE14012538), odkud se 8.4.2014 vrátil s tím, že se závada neprojevila! Při přebírání tabletu z opravy na pobočce v Příbrami ale tablet nenaběhl! Pracovník reklamačního oddělení p. Zika se dušoval, že tablet ještě před chvílí vzadu zkoušel a normálně mu naběhl. Divné, ne?!. Tablet zkušel před námi spustit několikrát samostatně i se zapojenou nabíječkou, ale bezvýsledně. Tudíž, milý tablet bez toho abychom s ním vyšli z reklamačního oddělení opět putoval do servisu, s tím, že reklamaci nejde řešit jinak než zasláním zpět do opravy (8.4.2014 – RE14015826). Očekávaný termín opravy se tak jednoduše protáhne až do 9.5.2014 (tj. opět 30dní). Od koupě tabletu jsme jej k dnešku používali, když to přeženu 37 dní ze 120 dní, které proběhli od jeho koupě. Nyní čekám na vyřízení „reklamace reklamace“ a budu doufat, že se tentokrát závada projeví nejen u nás doma a v reklamačním oddělení firmy CZC.cz s.r.o., ale i v servisu. Zajímalo by mě jaké má zákazník v takových případech práva a možnosti? Co dělat v případě, že se v servisu opět závada tvz. „neprojeví“?


Produkt

Tablet iGET DUAL N7D 7“ 8GB


Požadované řešení

Výměna zboží za nové, případně vrácení kupní ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2014 08:57, před 11 lety

V případě, že je vada vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení, jedná se o tzv. rozpor s kupní smlouvou a kupující může volit způsob vyřízení rozporu mezi opravou nebo výměnou. Na vyřízení rozporu s kupní smlouvou má prodejce 30 dní, tudíž není povinný provést výměnu ihned.
Pokud došlo k uplatnění reklamace znovu, přičemž při převzetí nebyl výrobek funkční, nemělo se již jednat o další reklamaci, ale pořád běžela prodejci lhůta 30 dnů na vyřízení původně uplatněné reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.4.2014 09:32, před 11 lety

Dobrý den, pane Bouško,

zcela souhlasím s vyjádřením dTestu, chyba nastala u našeho reklamačního technika, kdy měl reklamaci dořešit v zákonné době a neotevírat novou. Případně ještě mohl vystavit reklamaci novou, ale datum předpokládané opravy zde mělo být v součtu s předchozí reklamací max. 30 dní.

Na reklamovaný tablet bude vystaven opravný daňový doklad (dobropis), který si můžete podle své volby nechat vyplatit přímo na naší pobočce v Příbrami, nebo jej použít na úhradu nového zboží. Rozhodnutí je zcela na Vás.

Omlouvám se za naší chybu a věřím, že takto je vše napraveno.

S pozdravem

Petr Macek
manažer kvality CZC.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.4.2014 21:33, před 11 lety


Milan Bouška

Hodnocení:

Komentář: Děkuji dTestu za pomoc při řešení mé reklamace a panu Mackovi za její rychlé a kladné vyřízení. Dnes už mám doma zcela nový tablet.