Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Včera (čtvrtek) mi měla být doručena objemná zásilka. Dopoledne mi volal řidič, že zásilku doručí v odpoledních hodinách. Jelikož se jednalo o těžký balík, který bych neunesla, měla jsem domluvené známé, kteří by mi pomohli. Tak jsme čekali, než mi řidič odpoledne zavolal, že má problém s autem, a jestli by mi vadilo,kdyby mi balík dovezl následující den, t.j. dnes. Já bohužel souhlasila. Řidič mě ubezpečoval, že balík stoprocentně dnes doveze. Tak jsem známé urgovala podruhé,celý den jsme čekali na dovoz zboží. Když se do dvou hodin odpoledne nikdo neozval, začala jsem řidiči volat. Snažila jsem se mu alespoň dvě hodiny dovolat!!! Nebral mi telefon!!! Následně mu volal přítel ze svého čísla, kdy konečně telefon zvedl. Řidič nám oznámil, že nám balík nedoveze,že jezdí jinde. Když se ho přítel zeptal, jestli to myslí vážně, protože domluva byla jiná, vyšli jsme mu den předtím vstříc, kdy jsme ho upozornili, že další týden už je pro nàs doručení balíku pozdě, ubezpečoval nás, že zboží budeme dnes mít. Řidič se neobtěžoval ani přítele vyslechnout a položil mu telefon, následně opakované telefonáty ignoroval. Když jsem se mu konečně dovolala já, řekl, že nám teda balík doveze někdo jiný, aby mě následně odbyl smskou, že zboží nedorazí a vypnul si mobil. Když jsem volala na zákaznickou linku, jejich jediné vyjadření bylo, že zboží pošlou příští týden. To už ale nevím, kdo ten balík bude smýkat, taky musíme chodit do práce a ne dva dny čekat na ppl. Tomu opravdu říkám profesionální jednání jak jednotlivce, tak celé ppl společnosti. Bylo to naposledy, co jsem řidiči ppl vyšla vstříc, protože podobné zkušenosti mám opakovaně!!! Vláčilová
Žádám doručení balíku v podvečerní hodině, kdy budeme již z práce doma, další volno už si odmítám brat, jedině, když mi jej ppl proplatí a dále vynesení zboží až do bytu, za uzamyketelné dveře,t.j. cca po sedmi schodech.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.