Společnost


ČEZ Distribuce, a. s.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29704Distributor nepřipojil odběrní místo, zamítl žádost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 hodin 28 minut

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2019, před 6 lety

Pavel Číp

Znění stížnosti

3 měsíce neúspěšně vyřizuji žádost o sdružené služby. Tuto práci už dělám 15 let, myslím, že to celkem umím. Už ani nespočítám, kolikrát žádost vrátili. Podle smlouvy o připojení dostali co chtěli a měli na připojení asi 5? dnů (typová smlouva). Vždy žádost vrátili cca po 30ti dnech. Několikrát kvůli jejich pochybení, několikrát kvůli nějaké drobnosti, která šla vyřídit obratem. Dožadují se nových a nových dokladů, na které, podle připojovacích podmínek, nemají nárok. Mám zato, že celý systém zákazník-prodejce-distributor-prodejce zákazník a znovu je plný naschválů.
Tenhle soupis je očividně plný hořkosti a s málem určitého, ale než se pustím do jejich sepisování, potřeboval bych ujištění, že má smysl se aspoň pokusit.


Produkt

Žádost o připojení postupně u ČEZp, ČEZe, EPET - vracení ČEZd, sazba C46d


Požadované řešení

Jednoduchý - namontovat elektroměr.
Složitý - změnit systém zpracování žádostí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2019 15:30, před 6 lety

V případě odmítnutí požadavku na připojení je možné se obrátit na Energetický regulační úřad, který dle § 17 odst. 7 energetického zákona rozhoduje spory o připojení nebo přístupu k přenosové soustavě nebo distribuční soustavě.

Společnost ČEZ Distribuce, a. s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.