Společnost


O2 Family, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:42
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29705Světový TOP operator, to se pozna!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2019, před 6 lety

Petr Veselý

Znění stížnosti

Milé o2..
VÁŽNĚ KU...., VÁŽNĚ???
(screenshoty zachycujici okamžiky kdy jsem se snazil z toho zleho snu probudit..
https://www.zonerama.com/Link/Album/5026041
)
-potreboval jsem at mi jedou DATA, hodně, stabilně, s top odezvou,... Pro úspěšné reseni takřka VSEHO při traveni / zarizovani / zjistovani.. Od textu přes messenger až po gps zjistovani údajů kam pro co, čím,...
-vyloženě teoreticky opravdu až prochazka růžovým sadem, huawei p20 pro, vydrzici SNAD AŽ VĚČNOST, všechny potřebné aplikace nainstalovany, nastudovany, poctivě nastaveny pro mé nejlepší osobni využití.. A SIM OD O2, SVĚTOVÉ ŠPIČKY OPER.... MMNT, JENOM SE VYBLIJU A PÍŠU DÁL.

TAK..
PO HODINACH ZKOUSENI VŠEMOŽNÉHO I nevsehomozneho, dobiti kreditu, bombardovani kontaktnich linek, manualniho, takoveho makoveho,.. nastavovani zjistovani, studovani for, návodů,...
Úplně s přehledem mnohem větší sanci na úspěch by bylo vyhrát jako jediny jackpot sportky, dokonce aniz bych měl koupeny los.. Top sci-fi..
Koncim s psanim, už mi umrznou prsty...
PROTOŽE AZ JSEM SE KONEČNĚ, NÁSILNOU CESTOU PROJEBANIM 150TI KC DAT DOČKAL, AZ DO DOPOLEDNICH HODIN MUSIM KURVA SAM MRZNOUT SEDICI NA ZKU.. PATNIKU!!
"JSME CHYTRÁ SÍŤ OUUTUUU"... VYCHYTRALA SPÍŠ..
(O2 LINKA, KATEGORIE"AKUTNI VĚCI K ŘEŠENÍ S OPERATOREM" nekonečné cekani bez reakce, bez možnosti i za cenu horskoprirazkovou resit neco FAKT KURVA AKUTNĚ,...). Jestli byli kucii na noční na cigarku a kafíčku nebo ne, vyloženě NECHCI VĚDĚT! ;-)

NO.. KONEC VYPISOVANI MOJICH PROBLÉMŮ.. JEDNAK TO Určo ani snad nikdo nebude ani číst..
Jestli to někdo ochotně docte komplet, tak mu to určo ani nebude davat smysl..
Jdu vymýšlet jak přežít do dopooedne :-)


Produkt

O2 sim, mobilni internet/data, situace se stala 11-12.01.2019


Požadované řešení

Pouze žádám at NIKDO ANI NAZNAKEM nezkousi psat ani naznakem cokolov typu "zkousel jste restartovat telefon/mate v pořádku nastaveni internetu/dival jste se na tipy/dostatek kreditu/starou aplikaci/volal ste linku,... Kur..va faakt vše zkouseno včetně reset telefonu zkoušení nastaveni přes o2 android app i mobilni app přes chrome i pc verzi stranek mojeo2!
FAKT VARUJU, NEPSAT NIC TAKOVEJO, NEBO TEPRV BUDE ZLE! ;-)
-TOŤ VŠE, ani navrat strojem času a napraveni vseho bych odmitl ;-)
Hezký víkend aspoň vám


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2019 12:21, před 6 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost O2 Family, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své zákaznické linky nebo prostřednictvím e-mailu (info@o2family.cz, reklamace@o2family.cz). K dispozici je i elektronická samoobsluha (https://samoobsluha.o2family.cz/).

Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.