Počet nahlášených stížností: | 54 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zacatkem r. 2018 jsem si objednala kuchyn komplet i se spotrebicemi. Do leta jsem cekala nez mi vymeni rozbity sporak. Sklenenou vypln u dvirek samozrejme dodali take spatnou. Prijeli je vymenit, take v lete, ale opet dovezli spatne. Behem celeho lonskeho roku, nebyli schopni tuto jednoduchou vec dat doporadku, cekam do ted. Na email mi nikdo nereaguje. Naprosto nepochopitelne chovani.
Rychle vyrizeni!!!
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitel věc reklamovat. Prodávající je podle § 19 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel tak má následně právo od smlouvy odstoupit, požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo stále trvat na odstranění vady.
Nevyřízením uplatněné reklamace ve lhůtě 30 dní ode dne uplatnění, pokud nebyla prokazatelně sjednána mezi stranami lhůta delší, se dopouští společnost přestupku. Spotřebitel má v takovém případě možnost podat podnět České obchodní inspekci k provedení kontroly.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.