Počet nahlášených stížností: | 32 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den poprosila bych o radu nebo pomoc co dělat když čez po mě v prosinci nechtěl zálohu na plyn prý proto že bude vyúčtování ale k tomu nedošlo protože mají prý bordel v systému a ani v lednu po mě nechtějí zálohu. Já bohužel docházim na sociální úřad který po mě chce nějaký papír proč neplatí zálohy a ten mi nikdo do dnes nevydal. Já mám teď dvě ne zaplacené zálohy v celkové výši 5 000 Kč a tudíž se obávám že pak budu mít velký nedoplatek na plynu a také kvůli tomu přijdu o peníze ze sociálního úřadu na bydlení kdo mi to pak nahradí předem děkuji že se aspoň pokusíte zjistit kde je chyba děkuji a hezký zbytek dne Kačaliakova
Dokončení vyúčtování a možnost si zaplatit zálohu na leden a použít ji na leden
|
Tweet |
Výše, počet a splatnost záloh pro první období jsou uvedeny dodavatelem v předpisu, který dostane zákazník společně s uzavřenou smlouvou. Pro další období obdrží předpis záloh společně s vyúčtováním předchozího období. Jestliže nebude zákazník platit zálohy včas a ve správné výši, může dodavatel v průběhu zúčtovacího období změnit předpis záloh nebo požadovat další platby jako kompenzaci nákladů souvisejících s nesprávným placením. Jde například o poplatky za zaslání upomínek k zaplacení. Jestliže není zákazník schopen zálohy platit v předepsané výši, doporučujeme se domluvit s dodavatelem na jejich úpravě. Při vzniku dluhu mohou dodavatelé rovněž přistoupit na sjednání splátkového kalendáře.
Spotřebitelka má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Společnost ČEZ Prodej, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ. a.s.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.