Společnost


JANIŠ Petr

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2971Neřešení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 4 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2014, před 11 lety

Erika Mašková

Znění stížnosti

Jedná se o dřevěné patro na spaní, které dle smlouvy mělo být vyhotoveno v barvě dle dodaného vzorku. V den montáže byla zjištěna závada a to je že truhlářství namořilo dřevěné patro,ale barva byla úplně jiná. Čemuž se dalo zabránit včasným telefonátem o odsouhlasení ale nebylo tak dopředu učiněno) Odmítnutli jsme namontování patra. Od 8.2.2014 několik telefonátu konče vždy že barva pod zářivkou je stejná. Asi po x telefonátech pak vyjímečne dodavatel odsouhlasil že patro zbrousí a přemoří na barvu, kterou zadá do firmy Milessi a my si danou barvu odsouhlasíme. Barvu dle vzorníku jsme vybrali dne 17.3.2014 od té doby jsme napadáni že neumíme komunikovat, dodavatel si najmul si dokonce i mediátora, ale mediátor se ozval jednou a plánovanou schůzku odvolal. Stále jen čteme velmi nezdvořilé emaily a do telefonu posloucháme jen jak jsme neschopní a máme problém s komunikací. Jde nám jen o to aby patro stálo a naše záloha 1/3 z ceny nepadla ladem. Patro chceme v barvě kterou jsme 17.3. odsouhlasili, ale bohužel není šance s touto firmou dohodnout. Na vyřízení reklamace a dodání a namontování patra čekáme od 8.2.2014. S tím že urgujeme tak dvakrát do měsíce ale už i nám trpělivost dochází. Mimochodem jsme včera zjistili že tato firma po celou dobu reklmace s chybně namořeným patrem vůbec nic nedělala a patro je ve stále stejné podobě


Produkt

Dřevěné patro na spaní mořené dle dodaného vzorku.


Požadované řešení

Nyní požadujeme vrácení zálohy a raději si necháme patro udělat od jiné firmy. Nevyřešil reklamaci do 30ti dnů proto bychom nejraději odstoupili od smlouvy ale nechceme přijít o zálohu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2014 16:28, před 11 lety

Zhotovitel je povinný postupovat v souladu se smlouvou. Bylo-li dodáno patro, které neodpovídá smlouvě a byla-li uplatněna reklamace, měl zhotovitel povinnost odstranit rozpor nejpozději do 30 dnů od jeho uplatnění. Výrobek se považoval za dokončený, protože by sloužil svému účelu. Z toho důvodu musela následovat reklamace. V případě, že reklamace není vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění, má spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy. Odstoupením se smlouva od počátku ruší a strany jsou povinné vrátit si vzájemná plnění. Doporučujeme písemnou komunikaci( doporučeně, nejlépe s dodejkou).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 16:35, před 10 lety

Pan JANIŠ Petr byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.