Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
2 jízdenky do jednoho cíle.Z toho 1 zakoupená přímo ve vlaku.
Jedna omylem do Brna a oprava byla na Prahu,což byl správný směr.
Rozdíl sice dělá pouhých 45.-Kč.Ale pro důchodce 65+ je to dost vysoká částka.
dvě jízdenky do stejného místa určení
Návrat přeplatku 45.-Kč a nebo slevu v částce 45.-Kč pro příští cestu
|
Tweet |
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Spotřebitel nám sdělil, že došlo ze strany společnosti k vrácení peněz. Stížnost proto uzavíráme.