Společnost


IKEA Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

81%
19%
Toto skore je založeno na 16 stížnostech.

#29719Nedoručení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2019, před 6 lety

Ales Polivka

Znění stížnosti

Dobrý večer, dnes mi měli doručit objednávku jelikoz jsem měl pracovní hovor tak jsem nebyl na telefonu aby mě mohl kontaktovat kuryr ikei.... v e-mailu je napsáno ze 30minut před doručením zavola volat Prej možná volal a na zvonku sice jméno nebylo ale dveře do vchodu byli otevreny!!! Stačilo zajít do vchodu a tam by viděl jména se zvonkami :D a schránky :D tuto je k smíchu Ikei a jejich schopných kuryru :D!!


Požadované řešení

Znovu si musím zaplatit dopravu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2019 14:32, před 6 lety

Všeobecné obchodní podmínky společnosti stanoví, že pokud si zákazník zvolí dodání zboží na místo určení, zajistí společnost přepravu zboží na území České republiky na adresu uvedenou zákazníkem v objednávce. Zákazník v objednávce uvede kontaktní údaje, které jsou nezbytné k úspěšné přepravě zboží, tj. jméno, příjmení, telefonní číslo, adresu místa doručení zboží, množství a název přepravovaného zboží, příp. i e-mailovou adresu.

Pokud by nebyla služba přepravy zboží poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.1.2019 10:29, před 6 lety

Dobrý den, na Vaši stížnost jsme nenašli v našem interním systému zaznamenanou reklamaci. Pokud požadujete reklamaci podat, prosím kontaktujte nás na telefonním čísle 234 567 890, popřípadě emailem IKEA.info@IKEA.com. S pozdravem IKEA Česká republika, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2019 21:02, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2019 07:53, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.