Počet nahlášených stížností: | 108 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý večer, dnes mi měli doručit objednávku jelikoz jsem měl pracovní hovor tak jsem nebyl na telefonu aby mě mohl kontaktovat kuryr ikei.... v e-mailu je napsáno ze 30minut před doručením zavola volat Prej možná volal a na zvonku sice jméno nebylo ale dveře do vchodu byli otevreny!!! Stačilo zajít do vchodu a tam by viděl jména se zvonkami :D a schránky :D tuto je k smíchu Ikei a jejich schopných kuryru :D!!
Znovu si musím zaplatit dopravu
|
Tweet |
Všeobecné obchodní podmínky společnosti stanoví, že pokud si zákazník zvolí dodání zboží na místo určení, zajistí společnost přepravu zboží na území České republiky na adresu uvedenou zákazníkem v objednávce. Zákazník v objednávce uvede kontaktní údaje, které jsou nezbytné k úspěšné přepravě zboží, tj. jméno, příjmení, telefonní číslo, adresu místa doručení zboží, množství a název přepravovaného zboží, příp. i e-mailovou adresu.
Pokud by nebyla služba přepravy zboží poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci.
Dobrý den, na Vaši stížnost jsme nenašli v našem interním systému zaznamenanou reklamaci. Pokud požadujete reklamaci podat, prosím kontaktujte nás na telefonním čísle 234 567 890, popřípadě emailem IKEA.info@IKEA.com. S pozdravem IKEA Česká republika, s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.